Peugeot 308 pokazao je svoje lice, no ovog puta neće biti GTI modela…
Prethodna generacija Peugeota 308 (T9) imala je svoju hot-hatchback inačicu, GTI. Iz 1.6 turbobenzinca razvijao je 250 ili 270 KS (ovisno o inačici), što mu je omogućavalo itekako dobre performanse (5,7 sekundi do stotke). GTI je bio dostupan isključivo s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom.
No, situacija je s novom generacijom koja je predstavljena prije svega par dana ipak malo drukčija. Prema press materijalima, najsnažnija inačica će biti upravo ona sa 225 KS i hibridnim pogonom. Ova je odluka donešena ‘između redova’ od strane PSA grupacije
To sigurno ima veze sa striktnim eko-normama koje sve više uzimaju maha, ali i postupnom trendu elektrifikacije unutar autoindustrije. Podsjećamo, ovaj model je razvijen na EMP2 platformi na kojoj je bila i prethodna generacija modela 308, što mu omogućuje veću svestranost prilikom dizajniranja i pogonskog sklopovlja…