BAŠ KAO NEKADA 911 GT3 RS (996)

Porsche 911 GT3 RS u čast legendarnog pobjednika 24 sata Daytone

Foto: Porsche Werksabholung Zuffenhausen

Jörg Bergmeister, ambasador i ikona marke zajedno s Porsche Exclusive Manufaktur i Sonderwunsch ekipom stvorili su 911 GT3 RS dostojnog pobjednika 24 sata.

Bilo je to već kasno poslijepodne 2. veljače 2003., povijesni dan za Porsche. Kada je privatno prijavljeni 911 GT3 RS prešao crtu na Daytona International Speedwayu, pobijedio je u svojoj klasi na jednom od najtežih i najprestižnijih događaja izdržljivosti u međunarodnom kalendaru sportskih automobila.

Foto: Porsche Werksabholung Zuffenhausen

Jedan od vozača toga dana bio je Jörg Bergmeister, poznat iz Carrera Cupa koji se natječe u tek svojoj drugoj 24-satnoj utrci u Daytoni. Uz njega su bili Michael Schrom, Timo Bernhard i vlasnik tima Kevin Buckler, čiju je trkaću generaciju 996 kupca prijavio TRG ili ‘The Racer Group’, a završio je u sada već poznatoj plavo-žutoj boji tima.
Premotajte dva desetljeća i suigrači su sada stari prijatelji u redovitom kontaktu. A kada je u kolovozu 2022. najavljen novi 911 GT3 RS, Schrom je posijao sjeme koje će Bergmeistera odvesti na 18-mjesečno putovanje do jedinstvenog i duboko osobnog automobila vlastitog dizajna.

“Ideja je zapravo došla od Michaela u ljeto 2022.”, kaže Bergmeister. “Kad je čuo za novi GT3 RS, istaknuo je da je sljedeće godine 20. godišnjica naše pobjede u Daytoni u GT3 RS. Bio je to savršen trenutak.”

Bergmeister je uspio osigurati i ugrabiti priliku za model GT3 RS s narudžbom koja je naglasak imala na boji i detaljima. Njegov pobjednik Daytone bio je obojen u Rivierablue, boju koja je pratila vozača od njegovih najranijih dana dok je vozio Formulu u svojoj rodnoj Njemačkoj. Blisko surađujući s Porscheovim timom Sonderwunsch, postupno je kreiran dizajn koji će u potpunosti replikirati izvornu livreju uz uvođenje niza jedinstvenih elemenata za obilježavanje godišnjice te posebne pobjede.

Foto: Porsche Werksabholung Zuffenhausen

Bergmeister je naručio automobil bez karbonskog paketa Weissach kako bi obojio sve ploče u pravu Rivierablue. Vanjski elementi u kontrastnoj trkaćoj žutoj boji primijenjeni su kako bi odgovarali onima na pobjedniku utrke TRG, a stražnje krilo bilo je obojeno u bijelo s bočnim pločama u trkaćoj žutoj boji. Na donjoj strani stražnjeg krila također je primijenjen grb Porschea, dok su daljnji dodaci eksterijera uključivali naziv modela na stražnjem dijelu i folijske naljepnice na bokovima automobila u odgovarajućoj Racing Yellow boji.

Iznutra je Bergmeister naveo proširenu crnu kožu s šavovima u kontrastnoj GT srebrnoj boji i dodatnim Race-Tex-om koji prekriva ploču. Automobil je također naručen s paketom Club Sports koji uključuje aparat za gašenje požara od jednog kilograma koji je legalan za cestovnu upotrebu, što je još jedan znak njegovog čistokrvnog prethodnika. Ali najupečatljivija značajka interijera bila bi jedinstvena ploča praga vrata od ugljičnih vlakana, natpisi na kojima oponašaju gravuru na satovima Rolex koji se dodjeljuju pobjednicima utrke 24 sata Daytone. Zato je Porsche kao marka posebna, jer se cijeni tradicija i dokazuje kvaliteta kroz desetljeća.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo