Nedavno predstavljeni Porsche Taycan prvi je potpuno električni model proizvođača iz Zuffenhausena, a već se razmišlja o financijski prihvatljivijoj inačici…
U razgovoru za Car Magazine, šef istraživanja i razvoja dr. Michael Steiner izjavio je: “Postojat će model s pogonom na stražnje kotače s manjom baterijom kako bi bio financijski pristupačniji, posebno za tržišta kojima ne treba pogon na sva četiri kotača – mjesta poput Kine, gdje vremenski uvjeti i nisu kritični.”
Steiner kaže da će Taycan pogonjen na stražnje kotače imati manji kapacitet baterije, što u konačnici znači i jeftiniju cijenu, slabije performanse ali i manji doseg. Najmanji kapacitet trenutno iznosi 79,2 kWh u osnovnoj verziji 4S. Budući da se špekulira o slabijoj inačici koja bi snagu distribuirala na stražnje kotače, vjerojatno je kako će razvijati manje od 522 KS koliko broji trenutno najslabija izvedba.
Premda nije rečeno kada bi se točno mogao naći u prodaji, pretpostavka je da će to biti tijekom iduće godine…