Captur je vozilo B-segmenta, stvoreno za život. Takav je moto facelift modela Renault Captur, koji najviše novosti donosi u vizualnom smislu, pogotovo prednja maska…
Svestran i nadasve funkcionalan, Captur nudi prostranu unutrašnjost dok izvana mjeri tek 4,23 m. Riječ je o modularnom vozilu koje se uspješno prilagođava potrebama svojih korisnika, u gradu i izvan njega. Kupci posebno cijene Capturov povišeni vozački položaj zahvaljujući kojem se lakše ulazi u vozilo, a cesta je preglednija. Sve te kvalitete zaslužne su za uspjeh modela koji je u proteklih deset godina, odnosno otkako je predstavljen, prodan u više od dva milijuna primjeraka u 90 zemalja diljem svijeta!
Novi Captur usvaja novi dizajnerski izričaj što ga potpisuje glavni dizajner marke Gilles Vidal. Igrajući se svjetlošću i materijom napetih linija te dovodeći svaki detalj do savršenstva, novi dizajn Captura ostavlja elegantniji i dinamičniji dojam.
Osvježeni Captur i dalje će postavljati mjerila u segmentu gradskih SUV-ova, na tržištu koje bilježi polovicu ukupne prodaje u B-segmentu, a koji pak čini 30 % ukupnog europskog tržišta. Nova generacija, po uzoru na prethodne, zadržava svestranost, dvobojne opcije karoserije, izdašnu unutrašnjost te raznovrsnu i domišljatu tehnološki naprednu opremu.
Gdje je vizualno najviše došlo do novosti?
Definitivno u prednjem dijelu, s kojim poprima elegantniji, tehnološki napredniji izgled. Na njemu se ističe jednodijelni logotip Nouvel’R, ugrađen u višedimenzionalnu prednju masku, te povišeniji i vodoravniji poklopac motora. Svi ti detalji dodatno naglašavaju osnaženi identitet novog Captura.
Gornji dio prednje maske odlikuje reljefna igra svjetlosti i oblika te kontrast između sjajne tamne pozadine i prozirnih umetaka. Na taj se način stvaraju brojni odrazi na masci hladnjaka, poput vala koji izvire iz središnjeg dijamanta i zatim se mreška prema prednjim svjetlima i odbojniku kroz niz sićušnih paralelograma. Za zadivljujući vizualni učinak zaslužan je minuciozan proces oblikovanja koji je uključivao svjetla, materijale i teksturu.
Captur je dostupan u 14 boja?
Ajmo reći. Zapravo je na raspolaganju je šest boja karoserije – bijela Pearl, siva Oyster, crna Starry, siva Gunmetal, plava Iron i crvena Flame. Uz nadoplatu su dostupne i dvobojne opcije, omiljene među kupcima. Moguće je birati između nekoliko boja krova i kućišta retrovizora: siva Highland, crna Starry ili bež Perle (nova boja šampanjca, nedostupna u inačici Esprit Alpine).
Novi Renault Captur dostupan je u 14 raznobojnih kombinacija karoserije.
Unutrašnjost je u istom tonu, ima li novih tehnologija?
Novi Captur sada je bogatiji za multimedijski sustav OpenR Link s ugrađenim Google uslugama (ovisno o inačici). Riječ je o sustavu koji uključuje najbolju tehnologiju za upotrebu u vozilu i koji se, po prvi put u nekom vozilu B-segmenta, temelji na operativnom sustavu Android Automotive 12.
Na središnjem dijelu konzole smjestio se novi 10,4-inčni okomiti dodirni zaslon (960 x 1280 piksela) koji obiluje ekskluzivnim interaktivnim sadržajima i čitavim nizom usluga.
OpenR Link olakšava baš svako putovanje. Jednostavno se upotrebljava, osigurava visoku povezanost te je intuitivan poput pametnog telefona. U pogledu sigurnosnih opcija, Captur je u tom pogledu vrhunski opremljen. Lane assist, mrtvi kut, kočenje u slučaju nužde, kamere…
Ima li većih novosti u vidu pogonski opcija?
Zapravo je sve dobro poznato i provjereno. Novi Captur bit će dostupan s pet opcija motora, uključujući E-Tech full hybrid snage 145 KS. Za još veći užitak u vožnji i dinamičnije performanse, pogonski je mehanizam dorađen, a izmijenjene su i postavke servoupravljača. Neke inačice bit će opremljene i sustavom Extended Grip koji pospješuje prianjanje u svim uvjetima vožnje.
Captur će se i dalje proizvoditi u tvornici u Valladolidu, a prve isporuke u Hrvatskoj očekuju se već tijekom ovog mjeseca…
Cijena?
Službeni cjenik je i javno dostupan, a evolution paket opreme se nameće kao najpovoljniji. Iako smo uvijek zagovornici techno, a pogotovo esprit Alpine izvedbi…