Poljski prijevoznik postaje kupac First Scania koji je kupio svoj kamion putem interneta, tj. pomoću novog digitalnog prodajnog alata proizvođača…
Scania Polska dobila prvog kupca koji je kupio jedan od kamiona tvrtke pomoću novog web mjesta za digitalnu prodaju. Transportno poduzeće Styku Transport łukasz Styczeń, prijevoznik sa sjedištem u sjeverozapadnoj Poljskoj, koristio je internetski alat za naručivanje tegljača 4×2 s 13-litarskim motorom i Scania Super Driveline.
To je prva prodaja koja je rezultat Scania Polska nove usluge, koju razvija tim za digitalizaciju prodaje u Södertänji i ima za cilj pojednostaviti postupak kupnje za one kupce koji žele izravnije specifikacije kamiona.
“Kupnja putem interneta dolazi. Moramo prihvatiti prednosti i ne bojati se “, kaže Bruce Atkinson, jedan od glavnih ljudi u timu programera koncepta koji su radili na ovom digitalnom pilotu otkako je pokrenut početkom 2022. godine.”Povijesno, naša industrija i naši kupci bili su prilično konzervativni kada je u pitanju putovanje digitalizacije kupaca”, dodaje Emil Junelius, viši programer koncepta u prodajnoj digitalizaciji, “ali svi znamo da se digitalizacija događa i to će pomoći svima nama u budućnosti.
U Scania Polska ne skrivaju ponos što je prvi kupac kupio kamion baš na njihovoj mreži. Adrianu łapczyński iz Scania Polska ovom prilikom je dodao: ‘Zaista smo ponosni na ovu prekretnicu i ponosni smo što imamo tako inovativni tim. Također cijenimo da naši kolege iz Scania vide nas kao otvoreno tržište za sve vrste inovacija’.