ŠIRENJE PRODAJNE MREŽE

Škoda od sad dostupna i na Brunejima

Foto: Škoda

Škoda Auto intenzivira strategiju internacionalizacije ulaskom na tržište Bruneja. Prvi salon Škoda Auto otvara se u Bandar Seri Begawanu…

Unapređujući tekuću strategiju internacionalizacije, Škoda je službeno ušla na tržište Bruneja. U glavnom gradu Bruneja, Bandar Seri Begawanu, češki proizvođač automobila otvorio je prvi izložbeni prostor zajedno s predstavnicima svog lokalnog partnera, T.C.Y. Motori. Kako bi zadovoljila specifične preferencije brunejskih kupaca, Škoda Auto je predstavila modele Octavia RS i Kodiaq Sportline uvezene iz Europe, kao i Slavia i Kushaq proizvedene u Indiji. Proizvođač automobila predan je proširenju svoje regionalne ponude, s planovima za izbacivanje Karoqa Sportline i nove generacije modela Kodiaq kasnije ove godine.

“Ulazak na brunejsko tržište predstavlja nove prilike za Škoda Auto u regiji ASEAN i nudi sjajne sinergije s našim aktivnostima u Indiji. Očekujemo da će modeli Kushaq i Slavia indijske proizvodnje biti dobro prihvaćeni od strane kupaca, zajedno s Octavijom, Karoqom i Kodiaqom uvezenim iz Češke. S ovim atraktivnim i uravnoteženim portfeljem, cilj nam je postići tržišni udio od 4% u sljedećih pet godina.” rekao je Martin Jahn, član uprave Škoda Auto za prodaju i marketing.

Foto: Škoda

Bruneji imaju jednu od najviših stopa posjedovanja automobila u svijetu, s 1 osobnim automobilom na svakih 2,6 stanovnika. S ciljem osvajanja tržišnog udjela od 4% u sljedećih pet godina, Škoda Auto je postavila cilj prodaje do 600 vozila godišnje. Češki proizvođač automobila odabrao je snažnog lokalnog partnera T.C.Y. Motori; osnovana 1958. godine, tvrtka ima značajno iskustvo u automobilskoj industriji. Ovo širenje u Bruneju ne samo da jača prisutnost Škode Auta u regiji ASEAN-a, već se i nadograđuje na postojeće operacije u Vijetnamu, koje su započele u rujnu 2023.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo