REDIZAJN ZA TOYOTA CAMRY

Toyota Camry Hybrid (2021.), najprodavanija velika limuzina u svijetu, dobila kuru botoxa

Foto: Toyota

Toyota Camry prodaje više od 100 zemalja u cijelom svijetu, a do sada je prodano preko 19 milijuna komada. Sada je stiglo vrijeme za blago osvježenje…

Uvažavan zbog svojeg izgleda, udobnosti, sigurnosti i hibridne tehnologije, i tako snažne preporuke za Camry sada su dodatno pojačane još dinamičnijim dizajnom i unaprijeđenom tehnologijom.

Camry Hybrid je proizvod dizajnerske i konstrukcijske filozofije Toyotine nove globalne arhitekture (Toyota New Global Architecture – TNGA). TNGA daje karakteristikama „zabavan za vožnju“ koje su usmjerene prema vozačima-entuzijastima, kao i privlačnom izgledu, podjednaku težinu kao i odličnoj kvaliteti izrade, pouzdanosti i sigurnosti.

Prednji kraj Camry Hybrid za 2020. je preoblikovan, s novim prednjim branikom, te gornjom i donjom maskom koje daju snažniju dinamičnost, veći prestiž i dojam širokog stava na cesti.

Puni središnji volumen koji se proteže od poklopca motora, isprepliće se s kutovima branika i tako stvara nisku, široku i odvažnu čeonu površinu. Letvice donje prednje maske šire se dinamički prema bokovima, dodatno naglašavajući snažan i dojmljiv stav vozila na cesti. Sama donja maska je dostupna u crnoj ili tamno sivoj boji, dok bočni ukrasi maske mogu biti izvedeni u kromu ili u srebrnoj boji.

Dostupni su novi oblici aluminijskih naplataka od 17″ i 18″ – prvi se odlikuje uvijenim krakovima u obliku V, što daje prigušeni, ali sportski dojam, a potonji združuje parove tankih, sjajno obrađenih krakova s uvijenim tamnim krakovima, što daje snažan dojam okretnosti i dinamičnosti.

Dodatnu profinjenost Camryju Hybridu 2020. daju elegantna nova siva boja Deep Metal, te izmijenjena boja sklopova stražnjih svjetala.

Unaprijeđena unutrašnjost se odlikuje novim, lebdećim, središnje smještenim dodirnim zaslonom od 9“ sustava za informiranje i zabavu koji je postavljen više na armaturnoj ploči radi bolje vidljivost i lakšeg rukovanja.

Radi jednostavnijeg rukovanja u svim uvjetima vožnje, na njemu se nalaze mehanički prekidači i kotačići, dok osvježeni multimedijski sustav ima brži softver i brži odziv zaslona, a sadrži i aplikacije Apple CarPlay® i Android Auto™ za integraciju pametnih telefona.

Nadopunjavajući ove tehnološke iskorake, novorazvijene vrhunske kožnate presvlake sjedala u bež i crnoj boji, daju pečat stila, a perforacija u uzorku riblje kosti olakšava prozračivanje sjedala. Dostupna je i opcija imitacije kože u crnoj boji, s umetcima od tkanine.

Dodatnu profinjenost i prestiž daju obloge ploče s instrumentima, središnje konzole i ploče s prekidačima na vratima, koje se sada nude dvije novorazvijene izvedbe: Black Engineered Wood (crno obrađeno drvo) – elegantan, kompozitni uzorak kod kojeg se ravne crte preklapaju s organskim temeljnim uzorkom, te Titanium Line Pattern (linijski uzorak od titanija) – geometrijski uzorak malog kontrasta koji daje osjećaj trodimenzionalne harmonije.

Što se sigurnosne opreme tiče, Toyota je ponovno nadmašila samu sebe;

Camry Hybrid za 2020. je opremljen najnovijom izvedbom sustava Toyota Safety Sense – nizom tehnologija aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija.

Sustavu predsudarne zaštite (Pre-Collision System – PCS) je pridodano nekoliko novih funkcija. One uključuju uočavanje nadolazećih vozila, zakretanje upravljača u nuždi (Emergency Steering Assist – ESA) i pomoć pri skretanju u križanju (Intersection Turn Assistance). Sustav pomoći pri skretanju u križanju (Intersection Turn Assistance) pruža upozorenje i automatsko kočenje ako vozač skrene ulijevo ili udesno ispred nadolazećeg vozila u suprotnom kolničkom traku, ili ako neki pješak prelazi cestu iz suprotnog smjera nakon skretanja.

Dodatni novi sustavi koji unapređuju pomoć vozaču i sigurnost, uključuju prilagodljivi tempomat punog raspona (Full Range Adaptive Cruise Control – ACC), kombinaciju čitanja prometnih znakova (Road Sign Assist – RSA) s inteligentnim, prilagodljivim tempomatom (Intelligent Adaptive Cruise Control) koji omogućava jednostavnu prilagodbu brzine vožnje ograničenju brzine koju traže prometni znakovi te novu funkciju smanjenja brzine u zavoju (Curve Speed Reduction).

Tu je još jedan sustav, praćenje kolničkih crta (Lane Trace Assist – LTA), koji vam pomaže u održavanju vozila u središtu prometnog traka, a ako procijeni da postoji opasnost od izlaska vozila iz prometnog traka, zakrenut će upravljač i tako pomoći vozaču u sprečavanja nehotičnog prestrojavanja. Poboljšanja sustava LTA uključuju točnije prepoznavanje prometnog traka, kraće vrijeme reaktivacije nakon prestrojavanja, povećani kut zakretanja upravljača u suprotnom smjeru radi suprotstavljanja vrtloženju zraka prilikom pretjecanja velikih kamiona i davanja veće stabilnosti pravca, ranije prepoznavanje polumjera zavoja radi pripremanja sustava za djelovanje, te povećani moment zakretanja upravljača radi održavanja djelovanja LTA pri većim brzinama vozila.

Prodaja osvježenog Camryja Hybrida će započeti u Hrvatskoj u prvom kvartalu 2021. godine.

foto: Toyota

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj