Toyota GR Supra Jarama Racetrack, posebna izvedba rezervirana u samo 90 primjeraka za Europu

Posebna izvedba Toyotine GR Supre coupe, ograničena na samo 90 automobila u Europi. Jedinstvena plava boja Horizon, mat crni kovani alu naplatci od 19“ i crne presvlake Alcantara u kabini s plavim šavovima…

Toyota čini ekskluzivni dodatak svojoj paleti GR Supre uvođenjem nove izvedbe Jarama Racetrack.

Ova izvedba nudi jedinstvene dizajnerske elemente i visoku specifikaciju, nadograđujući temeljnu privlačnosti GR Supre kao sportski automobil u najčišćem obliku. Proizvodnja je ograničena na samo 90 automobila za europske kupce – oslanjajući se na presedan koji su postavile prethodne posebne izvedbe GR Supre, a broj proizlazi iz modelske oznake ovog coupea, A90.

Ovaj novi model kreće u prodaju u Europi u ožujku 2021., a točni datumi početka prodaje po zemljama ovisit će o pojedinom tržištu.

Izvedba Jarama Racetrack nosi ime slavne španjolske trkaće staze na kojoj su svjetski mediji prvi put imali priliku voziti GR Supru – uz veliko odobravanje – a s izvornim coupeom dijeli i 3,0-litarski, redni, šesterocilindarski motor s turbopunjačem od 340 KS. Znamenita Toyotina oznaka „GR“ znači da je u razvoj automobila izravno bio uključen Toyota Gazoo Racing.

Vizualno se izdvaja jedinstvenom plavom bojom Horizon, kojoj je nasuprot mat crna površina kovanih alu naplataka od 19“ i vidljive crvene kočne čeljusti. U putničkoj kabini, poseban status ovog automobila je naznačen umetkom od karbonskih vlakana na armaturnoj ploči na kojem se nalazi proizvodni broj, i obrisi trkaće staze Jarama, te logo Toyota GR Supra. Presvlake u unutrašnjosti su izvedene od crne Alcantare s plavim šavovima, a sjedala imaju električno namještanje, imaju memoriju položaja, kao i grijanje.

Sportske performanse i upravljivost su podjednako iznimne kao i na standardnoj GR Supri, zahvaljujući pažljivo uravnoteženom podvozju i idealnom, „zlatnom omjeru“ između širokog traga kotača i kratkog osovinskog razmaka. Nisko težište, lagana i vrlo kruta karoserija i aerodinamički učinkovit oblik, sveukupno daju automobilu okretnost i stabilnosti. Ove kvalitete su optimalno dopunjene funkcionalnostima koje unapređuju performanse, a koje uključuju prilagodljivi, promjenljivi ovjes (s postavkama NORMAL i SPORT), aktivni diferencijal, sportski ugođeno upravljanje i snažnim sportskim kočnicama Brembo s čeljustima s četiri klima na prednjim kotačima i samoventilirajućim diskovima promjera 348 mm.

Turbomotor je združen sa sportskim automatskim mjenjačem s osam brzina koji se odlikuje vrlo brzim mijenjanjem. Uz korištenje sustava za kontrolu pokretanja, ubrzanje 0-100 km/h traje svega 4,3 sekunde. Iskustvo vožnje je dodatno zadivljujuće zahvaljujući najvećem okretnom momentu od 500 Nm u širokom rasponu od 1.600 do 4.500 okr/min.

Specifikacija opreme za izvedbu Jarama Racetrack uključuje satelitsku navigaciju s 3D prikazom karte, integraciju pametnog telefona (putem Apple CarPlay i Android Auto), pristup internetskim uslugama kroz Supra Connect te audio sustav s 10 zvučnika. Funkcijama multimedije se upravlja putem TFT dodirnog zaslona od 8,8“ ili (za neke funkcije) glasovnim nalozima.

Paket Supra Safety + donosi sveobuhvatni niz sklopova aktivne sigurnosti, uključujući predsudarnu zaštitu s otkrivanjem pješaka i prepoznavanjem biciklista danju; upozorenje za nenamjerno prestrojavanje sa zakretanjem upravljača, prilagodljivi tempomat s funkcijom stop-and-go; prilagodljiva duga svjetla; prilagodljiva glavna svjetla koja podešavanju osvjetljenje u skladu s kutom zakretanja upravljača, i čitanje prometnih znakova.

foto: Toyota

Komentari