GR Sport u svoj portifej dodaje i vrhunskog pick-up aktera…
Toyota Hilux jedna je od legendi relija Dakar i bivši izravni pobjednik najteže utrke na svijetu. Uspjeh koji je TOYOTA GAZOO Racing postigla u ovom ekstremnom natjecanju inspirirao je ljude u odjelu na stvaranje Hilux GR Sport, modela koji će biti vrhunac ponude ovog pick-upa.
Hilux GR Sport dizajniran je da privuče pažnju kupaca čiji aktivni stil života nadilazi svakodnevicu, dajući im idealno vozilo za avanturistička putovanja i sportske aktivnosti. Toyota je predstavila namjenska poboljšanja ovjesa kako bi pružila još ugodnije iskustvo vožnje, s povećanom kontrolom, brzim odzivom i osjećajem prianjanja. Niz ekskluzivnih značajki vanjskog i unutarnjeg dizajna pojačava privlačnost vozila.
GR Sport također ima koristi od značajnog napretka koji je već uveden u novi Hilux, pružajući najbolje iskustvo vožnje do sada. Njegove svjetski poznate terenske sposobnosti “idi bilo gdje” dosegle su nove visine, uz pomoć automatskog diferencijala s ograničenim proklizavanjem i aktivne kontrole proklizavanja. Istodobno, uzorno upravljanje i udobnost u vožnji na cesti osigurani su nadogradnjom ovjesa i protumjerama protiv buke i vibracija.
Vozač TOYOTA GAZOO Racinga i višestruki svjetski prvak u cross-country reliju i trostruki pobjednik Dakara Nasser Al-Attiyah već je komentirao novi Hilux GR Sport “Toyota Hilux ima legendarnu reputaciju čvrstine i pouzdanosti. To vrijedi ne samo za naš trkaći automobil, već i za proizvodne modele, uključujući i nadolazeći GR Sport. Ovaj novi model, koji je inspiriran našim kultnim Dakar trkaćim automobilima, donosi nove razine vozačkog iskustva kako na cesti tako i izvan ceste. Doista sadržava duh naših trkaćih automobila, donoseći djelić Dakara atmosfere kupcima diljem svijeta.”
Ključna značajka unaprijeđenog sustava ovjesa je uvođenje novih amortizera i novih prednjih opruga.
Prednje zavojne opruge su ukrućene, a ovi i novi amortizeri obojeni su crvenom bojom kako bi se istaknuo poseban karakter Hiluxa GR Sport. Ove promjene su dodatak nadogradnjama ovjesa koje su prethodno uvedene za novi Hilux, uključujući ponovno podešene stražnje lisnate opruge i nove čahure. Rezultat je pouzdanost koja utječe na povjerenje u zahtjevnim uvjetima vožnje
U usporedbi sa standardnim Hiluxom, ove promjene donose značajna poboljšanja u karakteristikama upravljanja, uključujući napor pri upravljanju i odziv na kut upravljanja, performanse na ravnoj liniji, ravnu vožnju i umirujući osjećaj kotrljanja i prianjanja straga.
Nova postavka također značajno pridonosi udobnosti u vožnji, s brzim odgovorom na visokofrekventne vibracije i povećanom sposobnošću prigušivanja za kontrolu kretanja karoserije i uklanjanje šoka.
GR Sport izvedbu pokretat će Hiluxov snažan 2,8-litreni motor, predstavljen još 2020. Dakle, GR Hilux vozit će s 204 KS i 500 Nm okretnog momenta, uparen je sa šesterostupanjskim automatskim mjenjačem. Ekskluzivno verzija s dvostrukom kabinom, GR Sport održava impresivne Hiluxove sposobnosti nošenja tereta koje su među najboljima u svojoj klasi: može podnijeti nosivost od jedne tone i vući prikolice s kočenjem do 3,5 tone.
GR Sport dizajnerski potpis odlično stoji i u kamionetskoj formi
Crna prednja maska ima namjensku mrežicu G-uzorka i dobiva istaknutu središnju horizontalnu traku s klasičnim iscrtanim imenom Toyota, umjesto amblema marke. Ovaj dodir inspiriran naslijeđem upućuje na značku četvrte generacije Hiluxa iz ranih ’80-ih. Snažan prednji dizajn pojačan je novim, većim okvirima prednjih svjetala za maglu. 17-colni alu naplatci su kontrastne crne nijanse. Crna tema se provlači kroz kućišta retrovizora, bočne stepenice, blatobrane i ručke vrata prtljažnika. To baca svijetlocrvenu boju novih amortizera i stvara oštar kontrast. Istaknuta je i diskretna oznaka GR Sport.
U kabini su nova sportska prednja sjedala u kombinaciji crne kože i sintetičkog antilopa s crvenim perforacijama i kontrastnim šavovima. Oznaka GR Sport prikazana je na naslonima sjedala, prostirkama za tepisone, tipki za pokretanje i animaciji na putnom računalu. Vozač može koristiti komande s ručicama za ručni odabir stupnjeva prijenosa, a ugrađene su aluminijske sportske pedale. Izgled je poboljšan ukrasnim umetcima u stilu karbonskih vlakana, crvenom dekorativnom linijom po širini ploče s instrumentima i plavim osvjetljenjem ploče vrata.
Specifikacije opreme temelje se na visokokvalitetnom Hiluxu i uključuju LED prednja svjetla, pokretanje pomoću gumba, dvozonski klima uređaj, kontrolu za pomoć pri spuštanju i automatski diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
Novi Hilux GR SPORT stiže u prodajne salone diljem Europe na ljeto 2022.
Foto: Toyota