Ovi modeli sastavni su dio Suzuki DNK filozofije, stoga Toyota ne želi preuzeti nešto što je već postalo trademark među ljubiteljima automobila…
Toyota i Suzuki uspješno dijele modele i platforme na određenim europskim tržištima i u Indiji, što je rezultiralo odnosom koji je ojačao tržišnu prisutnost obje tvrtke. Naime, RAV4 se prodaje kao Suzuki Across na Starom kontinentu i nekoliko drugih proizvoda je preimenovano u oba smjera, ali ispada da se neke od najpoznatijih modela neće dijeliti.
Nedavno izvješće sugerira da Toyota i njihova ambicija da predstavi vlastite verzije Suzuki Jimnyja i Swifta naišla na prepreku. Dok su tvrtke besprijekorno surađivale na drugim modelima, Suzuki je izrazio nepokolebljiv stav oko dijeljenja ta dva modela, navodeći njihovu integralnu ulogu u DNK tvrtke i rizik od razvodnjavanja njihovog statusa ikone ako budu označeni s Toyota oznakama.
“To je kao da tražite od Toyote da nam dopusti da napravimo značku za Land Cruiser. Modeli koji su u srcu naše marke nisu namijenjeni dijeljenju i obje tvrtke to poštuju,” rekao je predstavnik tvrtke.