NITKO KAO JAPANCI!

Toyota prodala više od 15 milijuna hibrida i potvrdila zašto je simbol zelene mobilnosti

Pionir i predvodnik u hibridnoj električnoj tehnologiji. Toyota je prešla simboličnu granicu od 15 milijuna hibridnih vozila prodanih od predstavljanja legendarnog Priusa, prvog potpuno hibridnog automobila u masovnoj proizvodnji, 1997. godine.
Toyota je širom svijeta prodala preko 15 milijuna hibridnih električnih vozila od predstavljanja Priusa 1997. godine do siječnja 2020. U Europi je prodaja HEV (hibridnih električnih vozila) premašila brojku od 2,8 milijuna, zahvaljujući širokoj paleti od čak  19 različitih HEV modela marki Toyota i Lexus, što je u 2019. predstavljalo 52% ukupne Toyotine prodaje.
Paleta dostupnih hibridnih električnih vozila Toyota i Lexus na globalnoj razini sada je dosegnula 44, uvelike nadmašujući pionirski model koji i dalje ostaje simbol ranog i vizionarskog kretanja kompanije u masovnu elektrifikaciju.
Toyotina odluka o razvoju hibridnih električnih vozila je započela prije više od 25 godina kada je Takeshi Uchiyamada predvodio tim za razvoj automobila za 21. stoljeće, automobila koji će smanjiti emisiju stakleničkih plinova i drugih štetnih tvari. Prva generacija Priusa je predstavljena 1997. godine, u vrijeme potpisivanja protokola iz Kyota koji je dao novi zamah pokretu za zaštitu okoliša.
Danas, 15 milijuna prodanih hibrida kasnije, Toyota je značajno pridonijela zaštiti okoliša jer je njezina hibridna električna tehnologija do danas smanjila emisiju CO2 za više od 120 milijuna tona u cijelom svijetu u usporedbi s prodajom ekvivalentnih benzinskih vozila.

Izvorna vizija kompanije je omogućila Toyoti da postane predvodnik u zadovoljavanju strogih propisa o emisiji širom svijeta, „Zahvaljujući prodaji hibrida, Toyota je na dobrom putu da ispuni cilj od 95 g/km koji je EU odredio za 2020. i 2021. u Europi, gdje su propisi o CO2 najstroži na svijetu“ kaže Matt Harrison, izvršni potpredsjednik Toyota Motor Europe (TME). „Povrh toga, naši puni hibridi su nevjerojatno učinkoviti u vožnji bez emisije u većini gradskih vožnji“ dodao je.
Tijekom ovog razdoblja, Toyota je doživjela veliki rast potražnje za njenim hibridnim električnim vozilima pri čemu je naša kombinirala inovativnu tehnologiju s emotivnim dizajnom zahvaljujući uvođenju globalnih platformi TNGA. I nakon trenutne, 4. generacije hibridnog sustava, Toyota nastavlja usavršavanje svoje hibridne tehnologije radi postizanja još manje emisije i potrošnje goriva. Danas su hibridna električna goriva povoljna, dostupna i praktična za kupce na brojnim europskim tržištima.
Hibrid prirodno vodi do BEV i FCEV.
Iako Toyota vjeruje da su HEV ključni dio buduće ukupne raspodjele elektrificiranih vozila, dva desetljeća iskustva u elektrifikaciji ima značajnu ulogu i u Toyotinoj strategiji raznovrsnih pogonskih sklopova. Tvrtka osigurava i nastavit će osiguravati razne vrste elektrificiranih vozila radi smanjenja emisije na temelju propisa, infrastrukture tržišta i, naposljetku, potražnje.
Toyota ne zagovara scenarij „pobjednik uzima sve“, nego vidi budućnost u kojoj će različite tehnologije elektrifikacije imati svoju ulogu, uključujući hibridna električna vozila (HEV), plug-in hibridna električna vozila (PHEV) i baterijska električna vozila (BEV).
Shigeki Terashi, Izvršni direktor Toyota Motor Corporation (TMC): „Naravno, moramo naporno raditi kako bismo poboljšali performanse baterije i smanjili troškove (baterijskih vozila – BEV), i upravo to činimo. Ali, moramo izbjegavati raditi bez plana dok ne savladamo prepreke vezane uz BEV i FCEV. U međuvremenu, možemo pridonijeti nastavkom rada na našim HEV.”
Kao rezultat svog dugogodišnjeg iskustva s hibridnim električnim vozilima, tvrtka ima veliku prenosivu stručnost u temeljnim tehnologijama elektrifikacije koje su zajedničke svim izvedbama elektrificiranih pogonskih sklopova zbog čega su na predvodničkom mjestu za budućnost elektrifikacije.
Više od dva desetljeća neprekidnog razvoja elektromotora, baterija i upravljačkih sklopova Toyota je naučila kako upravljati i učinkovito  opetovano koristiti energiju nudeći niz elektrificiranih opcija za kupce Toyote i Lexusa kroz hibridne i plug-in izvedbe, baterijska električna vozila te vozila sa vodikovim gorivnim člancima odn: HEVs, PHEVs, BEVs and FCEVs.
Radi ostvarivanja svoje vizije u Europi, Toyota planira uvesti na tržište 40 novih ili osvježenih elektrificiranih vozila do 2025., uključujući i barem 10 vozila sa emisijom koja iznosi 0 g/Co2 (ZEV – Zero Emission Vehicle).  Toyoti će hibridna električna vozila ostati ključni dio ponude, s najvećim udjelom, jer ona zadovoljavaju potrebe stranaka i pomažu u smanjenju emisije. Ovo je bio cilj kompanije još od predstavljanja Priusa, prije više od 20 godina, a krajnji je cilj kompanije ostvarenje nulte emisije, u širokoj primjeni u društvu i proizvedeno na održiv način. Bravo Toyota!

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj