U 2020. registrirano 36.084 novih automobila, 42,7 posto manje nego 2019. Najuspješnija marka Volkswagen, bestseler Škoda Octavia

Volkswagen je s 5638 prodanih ostvario tržišni udio od 15,6 posto, druga je Škoda (4862, 13,6 posto), treći Renault (3095, 8,6 posto). Najprodavaniji modeli su Škoda Octavia (2403), Volkswagen Polo (1272), Renault Clio (1246)…

Tržišna godina 2020. još nije gotova, jer pred vama su rezultati registracija (ne prodaje) novih automobila, prema statistikama agencije Promocija Plus…

Velik broj prodanih automobila prodanih krajem 2020. vidjet će se u registracijama u siječnju, a i veljači ove godine. Također, ove podatke treba uzeti s (velikom) rezervom…

Riječ je, naime, o svim registracijama, uključujući i jednodnevne (fiktivne) u svrhu reeksporta kao stvarno novog, a formalno rabljenog vozila. Naime, mnogi modeli koji po ovim tablicama ostvaruju velike brojke, baš se i ne viđaju na cestama…

REZULTATI PO MARKAMA

Tradicionalno i očekivano, uvjerljivi tržišni pobjednik je Volkswagen s 5638 registriranih novih automobila, s tržišnim udjelom od 15,62 posto. Druga je Škoda (4862, 13,47 posto). Dakle, Volkswagen i Škoda su zbirno ostvarili tržišni udio od 29,09 posto.

Treći je Renault (3095, 8,58 posto), četvrta Dacia (2213, 6,13 posto), peti Suzuki (1851, 5,13 posto), tradicionalno jedan od najboljih, kad su privatni kupci u pitanju, šesta Kia (1819, 5,13 posto), sedmi Hyundai (1681, 4,66 posto), osmi Opel (1677, 4,65 posto), deveti Peugeot (1603, 4,44 posto), deseta Toyota (1459, 4,04%)…

Među premium brendovima, za Hrvatsku tradicionalno, prvi je Audi, s 1149 skupocjenih automobila, BMW ih je uknjižio 1019, a Mercedes-Benz 894.

REZULTATI PO MODELIMA

Među modelima redoslijed je: Škoda Octavia (2403), Volkswagen Polo (1272), Renault Clio (1246), Dacia Sandero (1008), Dacia Duster (993), Volkswagen Golf (979), Volkswagen T-Cross (937), Kia Stonic (802), Opel corsa (716), Suzuki Vitara (715)…

Kad je pogonsko gorivo u pitanju, udio benzinaca je najveći 54,9 posto, dizelaša je pao na 34,8 posto, hibrida je porastao na 6,9 posto, benzinaca na plin (LPG) na 2,0 posto i električnih na 1,5 posto.

Kad se od brojke 36.084 odbije reeksport, nabavke za državne i javne subjekte te rent-a-car kuće, privatnih je kupaca bilo manje od 10.000, što najbolje pokazuje koliko je loše stanje na automobilskom tržištu.

Nažalost, zbog korona-krize dva velika potresa…, u 2021. bi rezultati mogli biti i gori, a oporavak se može očekivati tek u 2022.

Izvor: Promocija Plus

 

Komentari