GOLF GTD UBRZANJE

Volkswagen Golf GTD u prvom testu ubrzanja, štedljiv i vraški brz s filigranskim DSG automatikom

Volkswagen Golf GTD u prvom testu ubrzanja na Autobahnu…

Volkswagen Golf GTD iz dobro poznatog 2.0 TDI motora razvija ravno 200 KS i 400 Nm okretnog momenta. Prvi je Volkswagen s dvostrukim SCR katalitičkim pretvaračem (za značajno smanjenje NOx) koje generira TDI u usporedbi s motorom u prethodnom modelu. Do ‘stotke’ stiže za 7,1 sekundu, a vrijeme koje mu je potrebno od 100 do 200 km/h iznosi 20,1 sekundi. Složit ćete se, to je apsolutno respektabilno za jednog dizelaša.

Novi Volkswagen Golf GTD ove generacije dostupan je isključivo sa automatskim DSG mjenjačem koji je filigranski usklađen sa TDI motorom. Jedino što nas pomalo smeta je ‘sound generator’ – umjetni zvuk zbog kojeg Golf GTD zvuči kao da ispod poklopca motora ima moćni V8 benzinac. Sve ostalo – čista petica. Pardon, osmica.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj