Volkswagen ID.4, električni pandan SUV-a Tiguan, gabarita 458 x 185 x 161 cm, s prtljažnikom obujma 543 do 1575 litara, učinkovitost temelji na litij-ionskoj bateriji kapaciteta 77 kWh i koeficijentom otpora zraka 0,28…
Koncern iz Wolfsburga nastavlja električnu ofenzivu, koja se temelji na MEB platformi (Modularer E-Antriebs-Baukasten). Koncept je pametno osmišljen na tri temelja. Prvi je struktura karoserije s dominantnim udjelom čelika visoke čvrstoće (HTS) i ultravisoke čvrstoće (UHTS), što omogućava postojanost i sigurnost karoserije uz manju masu.
Drugi je smanjenje otpora vožnje, smanjenim koeficijenta otpora zraka na 0,28 (Volkswagen Tiguan ima 0,32) i optimiziranim ležajevima kotača. Treći je modularni koncept, koji u osnovnoj konfiguraciji ima jedan elektromotor snage 148 KS (109 kW) i stražnji pogon, a u najsnažnijoj dva elektromotora (jedan za pogon prednjih, drugi za stražnje) ukupne snage 306 KS (225 kW).
To je u osnovi isti koncept kao u već uvedenom Volkswagen ID.3, jer se veća instalirana električna snaga ne plaća povećanjem otpora kod malog opterećenja. Volkswagen ID.4 je danas krenuo u prodaju sa srednjom razinom snage 204 KS (150 kW) i 320 Nm već od nula okretaja, pa mu mjenjač nije potreban.
To omogućava uvjerljivu dinamičnost – do stotke ubrzava za 8,5 sekundi, a najveća je brzina elektronički ograničena na 160 km/h. Doseg s baterijama kapaciteta 77 kWh je čak 520 km. Cijena? Eh, to je ‘mali’ problem – Volkswagen ID.4 se u njemačkoj nudi od 49.950 do 59.950 eura. Poticaji, poticaji…