PREMIJERA

Volkswagen ID. Buzz GTX, predstavljen najsnažniji Bulli ikad s 340 KS!

GTX je dobio novog člana snažnog 340 KS, koji do 100 km/h juri za 6,5 sekundi. ID. Buzz GTX sa standardnim međuosovinskim razmakom ima bateriju od 79 kWh, ID. Buzz GTX s dugim međuosovinskim razmakom (86 kWh)…

Volkswagen gospodarska vozila neprekidno proširuje ponudu modela ID. Buzz. Nakon modela ID. Buzz Pro i ID. Buzz Cargo
(150 kW/204 KS) sada slijedi ID. Buzz GTX s izlaznom snagom od 250 kW (340 KS).

ID. Buzz GTX opremljen je električnim pogonskim motorom na prednjoj i stražnjoj osovini – zajedno čine sustav pogona na sve kotače 4MOTION. ID. Buzz GTX bit će predstavljen u dvije verzije: sa standardnim međuosovinskim razmakom i novom baterijom od 79 kWh (bruto kapacitet: 84 kWh) i s produženim međuosovinskim razmakom u kombinaciji s novom baterijom od 86 kWh (bruto: 91 kWh). Oba su GTX modela iznimno agilna i prema predviđanjima mogu ubrzati iz mirovanja do 100 km/h za oko 6,5 sekundi. Dodatna prednost novih modela ID. Buzz GTX je njihovo izvrsno prijanjanje zahvaljujući električnom pogonu na sve kotače.

Lansiranje oba modela ID. Buzz GTX na tržište održat će se u drugoj polovici godine; a pretprodaja u Hrvatskoj počinje na ljeto kad će biti poznate i cijene.

Električno vučno vozilo. Zahvaljujući novoj izvedbi pogona, povećana je i maksimalna težina prikolice. ID. Buzz GTX sa standardnim međuosovinskim razmakom ima maksimalnu težinu prikolice od 1.800 kg (kočeno, uspon od osam posto), dok maksimalna težina prikolice modela ID. Buzz GTX s dugim međuosovinskim razmakom iznosi 1.600 kg. Maksimalna težina prikolice time je povećana za 800 odnosno 600 kg. Električni sustav 4MOTION nudi velike prednosti pri vuči prikolice, posebno na mokrim ili neutabanim površinama.

ID. Buzz GTX karakterizira individualizirani prednji kraj. Branik GTX stila, s crnom rešetkom za usis zraka saćastog dizajna, i novi
bočni elementi za usmjeravanje zraka osiguravaju dinamičan, prepoznatljiv izgled. Novodizajnirana svjetla za dnevnu vožnju integrirana su u branik s lijeve i desne strane: dva LED trokuta jedan na drugom u obliku vrha strijele. Svi crni elementi karoserije, kao što su nova rešetka za usis zraka, elementi za usmjeravanje zraka, natpis GTX i kućišta vanjskih retrovizora, završeni su u crnoj boji visokog sjaja.

Tu su i novi Venlo 19-inčni kotač od lakog metala serijska je oprema za ID. Buzz GTX. Ponuda GTX kotača dopunjena je s dva također nova 21-inčna kotača od lakog metala s oznakama Caracas (crni) i Townsville (crni s dijamantnom brušenom površinom) dostupnima u dodatnoj opremi. ID. Buzz GTX dolazi s IQ.LIGHT LED matrix glavnim svjetlima u serijskoj opremi. GTX boje. Novi lak Cherry crvene boje dostupan je isključivo za ID. Buzz GTX. Ta će se crvena moći konfigurirati kao nemetalik lak i opcijski u kombinaciji s Mono srebrnom metalik bojom kao dvobojni lak. Nadalje, bit će dostupno još šest nemetalik boja i četiri dvobojna laka.

GTX unutrašnjost. Volkswagen Gospodarska vozila također nude individualiziranu opremu u unutrašnjosti. Tamne nijanse boja naglašavaju sportski karakter najsnažnijih modela ID. Buzz. Na primjer, obje verzije modela ID. Buzz GTX – s kratkim i dugim međuosovinskim razmakom – jedini su modeli u liniji proizvoda opremljeni crnom krovnom oblogom. Sjedala također imaju specifičan GTX dizajn. Sprijeda se upotrebljavaju električno podesiva komforna sjedala s funkcijom memorije. Sjedala su oplemenjena presvlakama od crnog mikroflisa ArtVelours Eco s novim uzorkom rombova te crvenim kontrastnim šavovima i crvenim obrubima.

Crveni križni šavovi prepoznatljiva su značajka na višenamjenskom kolu upravljača koje je također oplemenjeno crvenom bojom na središnjem kraku i integriranim GTX natpisom. GTX putnička kabina. ID. Buzz GTX sa standardnim međuosovinskim razmakom dostupan je kao peterosjed s klupom od tri sjedala djeljivom u omjeru 40:60 u drugom redu (2/3) ili kao šesterosjed s po dva zasebna
sjedala u drugom i trećem redu (2/2/2). Dugi ID. Buzz GTX također se može konfigurirati kao peterosjed s klupom od tri sjedala (2/3) i kao šesterosjed (2/2/2). Ova se verzija također nudi kao sedmerosjed s klupom od tri sjedala u drugom redu i dva zasebna sjedala u trećem redu (2/3/2). Sjedala u drugom redu mogu se pomicati 150 mm (standardni međuosovinski razmak) ili 200 mm (dugi međuosovinski razmak) u uzdužnom smjeru.

Suvozačevo sjedalo, vanjska sjedala u drugom redu i sjedala u trećem redu serijski su opremljena ISOFIX pričvrsnim točkama za dječje sjedalice. GTX prtljažnik. Kapacitet prtljažnika modela ID. Buzz GTX (standardni međuosovinski razmak) u izvedbi peterosjeda je između 1.121 litre (natovaren do gornjeg ruba naslona stražnjih sjedala) i 2.123 litre (preklopljena stražnja klupa, natovaren do gornjeg ruba naslona prednjih sjedala). Produženi ID. Buzz GTX još je prostraniji: kada se natovari do gornjeg ruba naslona drugog reda sjedala, nudi kapacitet od 1.340 litara.

Volkswagen GTX obitelj na okupu… (Foto: Volkswagen)

Ako se veliki ID. Buzz GTX natovari do iza prvog reda sjedala, kapacitet raste na 2.469 litara. Čak i sa sedam ljudi u kabini model ID. Buzz i dalje nudi kapacitet od 306 litara iza trećeg reda sjedala. Ovisno o konfiguraciji sjedala, oba modela ID. Buzz GTX mogu se opremiti dugom ili kratkom Multiflex podnicom (uključujući dvije preklopne kutije). Multiflex podnica stvara drugu razinu utovara i – kada su stražnja sjedala preklopljena – ravnu površinu za utovar.

Novi hardver i softver plus ChatGPT. GTX modeli uključuju velike nadogradnje hardvera i softvera linije proizvoda. Novo u vozilu su head-up zaslon (opcijski) i infotainment sustav sljedeće generacije (serijska oprema) s novom navigacijom izbornika i grafikom kao i bržom računalnom snagom.

Dodirni zaslon sustava sada je veličine 12,9 inča umjesto 12,0 inča (dijagonala 33 cm umjesto 30 cm). Novost je i osvijetljena dodirna traka za upravljanje temperaturom i glasnoćom. Novom potporom za govorne naredbe IDA3 upravlja se govorom. Ne samo da omogućuje upravljanje brojnim funkcijama funkcija vozila, već također nudi odgovore na pitanja općeg znanja korištenjem internetske veze s bazama podataka kao što je Wikipedia. Po prvi put na svijetu, potpora za govorne naredbe IDA također ima integrirani ChatGPT (AI/umjetna inteligencija).

Dodatna nova značajka je Wellness aplikacija kojom se razne funkcije vozila mogu prilagoditi pomoću unaprijed konfiguriranih programa kako biste se bolje osjećali tijekom vožnje ili punjenja. Nova ponuda sustava potpore za vozača uključuje dodatno razvijeni Park Assist Plus3 s funkcijom parkiranja na daljinu putem smartphonea. Još jedna nova značajka je sustav upozorenja pri izlasku. Prilikom otvaranja vrata sustav upozorava na motorna vozila i bicikle koji se približavaju straga te u slučaju takve opasnosti nakratko onemogućuju otvaranje dotičnih vrata. Samba bus novog doba. ID. Buzz s dugim međuosovinskim razmakom sada će biti opcijski dostupan s panoramskim krovom s pametnim staklom. Film od tekućih kristala integriran je u višeslojno staklo koje se može elektronički mijenjati kako bi bilo prozirno ili neprozirno (način privatnosti sa zaštitom od svjetlosti i topline). Najveći panoramski krov ikad upotrijebljen u vozilu marke Volkswagen pretvara ID. Buzz Pro i ID. Buzz

Snaga sustava od 250 kW. Novi ID. opremljen je s dva električna pogonska motora. Zasebni pogonski motor pokreće prednju i stražnju osovinu. Prednji električni pogonski motor se aktivira po potrebi unutar djelića sekunde. Oba pogonska motora zajedno čine električni sustav pogona na sve kotače (4MOTION). Raspodjelom snage sustava 4MOTION upravlja se putem regulatora pogona na sve kotače. Kombinirana snaga sustava dva električna motora je 250 kW (340 KS). S izlaznom snagom od 210 kW (286 KS) i maksimalnim okretnim momentom od 560 Nm, permanentno pobuđeni sinkroni motor (PSM) tipa APP550 osigurava snažan pogon na stražnjoj osovini. PSM sustav izuzetno je učinkovit i ostvaruje svoj puni potencijal od samog početka. Prednji električni pogonski motor je asinkroni motor (ASM) s oznakom AKA150. Proizvodi maksimalnu izlaznu snagu od 80 kW (109 KS) i maksimalni okretni moment od 134 Nm. U stanju pripravnosti, ASM sustav gotovo ne troši energiju – posebna značajka asinkronih motora koja ih čini idealnim za dodatni pogon. Kada mu treba puna vršna snaga, ID. Buzz GTX vjerojatno će trebati 6,5 sekundi da ubrza iz mirovanja do 100 km/h s baterijama od 79 kWh i 86 kWh (predviđene vrijednosti). Maksimalna brzina dva GTX modela elektronički je ograničena
na 160 km/h.

Infotainment sustav nove generacije. Aktualni modeli ID. Buzz predstavit će se s novodizajniranim grafičkim sučeljem i izmijenjenom navigacijom izbornika za infotainment sustav. Rukovanje je postalo jednostavnije intuitivnije i prilagodljivije. U tu svrhu Volkswagen je podijelio 12,9 inčni zaslon na dvije trajno vidljive dodirne trake i početni zaslon. S lijeve strane gornje trake na zaslonu nalazi se novi gumb za izravan pristup koji omogućuje otvaranje glavnog izbornika s pregledom svih aplikacija sa samo jednim klikom. Uz njega se nalazi gumb za novi upravljački centar vozila koji nudi izravan pristup najvažnijim funkcijama vozila i može se konfigurirati pojedinačno. Glavni izbornik i upravljački centar vozila uvijek su dostupni bez potrebe zatvaranja aktivne aplikacije. To znatno pojednostavljuje upravljanje. Novi početni zaslon u sredini kombinira sadržaj najvažnijih aplikacija s ikonama različitih veličina. Uz klasični sadržaj kao što su navigacija i radio/mediji, ikone također nude nove funkcije poput prijedloga potpore za govorne naredbe IDA3. Početni je zaslon također moguće pojedinačno konfigurirati. Donja dodirna traka sadrži funkcije klima-uređaja i sjedala te ima tipku za početnu stranicu koja vozaču u svakom trenutku omogućuje povratak na početni zaslon.

Potpora za govorne naredbe IDA3. Brojnim funkcijama modela ID. Buzz moguće je upravljati pomoću potpore za govorne naredbe ID. One uključuju značajke kao što su pozadinsko osvjetljenje, odabir profila vožnje, navigacija ili novi panoramski krov s pametnim staklom. Potpora za govorne naredbe također može tumačiti informacije: na primjer, ID. Buzz na vozačevu izjavu „Hladno mi je“ reagira povećanjem temperature grijanja za jedan stupanj. Međutim, IDA ne samo da omogućuje upravljanje funkcijama vozila normalnim govorom.

Lansiranje oba modela ID. Buzz GTX na tržište održat će se u drugoj polovici godine; a pretprodaja u Hrvatskoj počinje na ljeto kad će biti poznate i cijene.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj