Volkswagen T7 (2022.), kombi se uz tradiciju sad priklanja električno-digitalnom dobu

Volkswagen T7 je na MQB platformi blago je povećan, funkcionalniji, čvršći, a zbog ‘skinutih’ 150 kg dinamičniji i štedljiviji, kao transporter, putnički i kamionet, u dizelskoj (2.0 TDI), plug-in hibridnoj i E-verziji…

Redizajn aktualnog transportera iz Wolfsburga, Volkswagen T6, sredinom 2018. vijek mu je produljio do ljeta 2021., kad se očekuje potpuno novi sedme generacije – Volkswagen T7.

Dobro je naglasiti da je riječ o najuspješnijoj seriji MPV vozila, odnosno transportera, a prvi, Volkswagen T1 (1950. – 1967.), bio je napravljen na mehanici legendarnog modela Volkswagen Buba.

Model sedme generacije, po uspješnoj formuli još uvijek aktualnog modela proizvodit će se u standardnoj (4,9 m) i dugoj (5,3 m), kao transporter, putnički i kamionet. Konstruira se ne zajedničkoj koncernskoj platformi za poprečno ugrađen motor.

To će, uz povećan udio čelika visoke (HTS) i ultra-visoke čvrstoće (UHTS), u blago povećanim gabaritima i masu smanjenu za prosječno 150 kg osigurati više prostranosti i funkcionalnosti, te veću dinamičnost uz nižu potrošnju goriva.

Tome će pridonijeti bitno poboljšanje aerodinamike. Usprkos aferi Dieselgate, i forsiranju električnih pogona, glavna će pogonska opcija biti turbodizelaš 2.0 TDI, a u ponudi će biti i hibridna te električna verzija.

Svi će se pokretati automatskim DSG mjenjačem, s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva. Većina će verzija biti s prednjim pogonom, a za posebne bit će dostupan  integralni 4Motion, preko središnje visko-spojke Haldex.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj