Volkswagen Tiguan druge generacije predstavljen je prije točno 5 godina, a sada je dobio svoje ozbiljnije osvježenje…
Volkswagen Tiguan trenutačno je najuspješniji model marke Volkswagen u svijetu. Tome svjedoče i brojke, 911.000 primjeraka proizvedeno je samo u prethodnoj godini. Marka Volkswagen sada na tržište donosi opsežan update najprodavanijeg modela s novim progresivnim pogonskim sustavima, sustavima potpora i infotainment sustavima te novim dizajnom prednjeg dijela vozila. Krenimo redom.
Prednjim dijelom dominiraju novokoncipirana LED glavna svjetla koja od sada stižu serijski s paketom opreme ‘Tiguan’. Poklopac motora konstruiran je na višem položaju iznad markantne rešetke hladnjaka i pritom čini stilsku poveznicu između većeg Touarega i novog američkog SUV modela Atlas Cross Sport.
Tu su i novodizajnirani kotači od lakog metala u rasponu od 17″ do 20″. Straga, novi donji završetak stražnjeg dijela vozila zaokružuju stilski update vanjskog dizajna Tiguana. No, pravih ispušnih cijevi više nema, to je rezervirano isključivo za paprenu Tiguan R inačicu.
Što se interijera tiče, i tu ima novosti. U oko upada novi, višenamjenski kožni upravljač te nove kontrole„Air Care Climatronic“ automatske dvozonske klime. Infotainment sustav „Ready 2 Discover“ (navigacija se može naknadno ugraditi) s dodirnim zaslonom veličine 8,0“ krasit će interijer Tiguana, a skuplji paketi opreme nude i Digital Cockpit Pro (digitalni instrumentarij dijagonale 10″). Tu je i ambijentalno osvjetljenje u 30 boja, što će itekako upotpuniti interijer za vrijeme duge, noćne vožnje.
Kvaliteta materijala je također poboljšana, premda je i aktualni Tiguan u tom području briljirao. Naravno, Elegance i R-Line paketi opreme zaokružuju cijelu priču s premium opremom poput full LED-matričnih svjetala s 24 modula u svakom faru. Sigurnosna oprema također ne zaostaje, pa Tiguan serijski stiže sa Front Assist i Lane Assist sustavom.
Po pitanju motora, Tiguan nikoga neće razočarati. Dizelaši (koji su ujedno na našem tržištu i najzastupljeniji) gledaju se kroz prizmu dobro poznatog 2.0 TDI motora, a stižu u tri varijante snage; 122 KS, 150 KS i 200 KS. Dostupni su u kombinaciji s ručnim ili automatskim DSG mjenjačem, ali i 4MOTION pogonom na sva četiri kotača. Benzinske boje brani 1.5 TSI motor u dvije inačice, 130 KS i 150 KS, dok je najpaprenija i najsnažnija u obliku Tiguran R modela – 2.0 TSI sa 320 KS.
Doduše, kako je već ranije najavljeno, novi će Tiguan biti dostupan i u plug-in hibridnoj inačici nazvanoj Tiguan eHybrid. Zahvaljujući 1.4 TSI motoru i elektromotoru razvija 245 KS sistemske snage i 400 Nm. Litij-ionska baterija kapaciteta 13 kWh omogućuje vožnju s dosegom od 60 kilometara. Baterija modela Tiguan eHybrid u pravilu se puni do kraja na vanjskom izvoru, i to preko sučelja u prednjem blatobranu na vozačevoj strani.
Volkswagen Tiguan u Hrvatskoj starta s cijenom od 193.052 kuna (1.5 TSI, 130 KS, ručni mjenjač). Dizelska inačica (2.0 TDI, 122 KS, ručni mjenjač) do registracije stoji 207.307 kuna, dok će cijena za plug-in hibridnu inačicu biti objavljena uskoro.