Kao nastavak na modele ID. Buzz i Multivan, nova linija proizvoda modela Transporter upotpunjuje najnoviju ponudu dostavnih vozila marke Volkswagen novim modelima furgona Kombi i Caravelle
Početak pretprodaje modela Transporter i Caravelle u Hrvatskoj započinje krajem rujna kad će biti poznate i cijene, a dolazak prvih modela na naše tržište očekujemo tijekom prvog kvartala 2025. godine.
Marka Volkswagen gospodarska vozila predstavlja prve fotografije potpuno novog modela Transporter. Svaki tehnički detalj i funkcija poboljšani su u usporedbi s prethodnikom. Nova generacija nudi više prostora, veću nosivost, veći kapacitet vuče, veću učinkovitost i još veće savršenstvo. Iako je marka Volkswagen gospodarska vozila zadržala prepoznatljivi dizajn modela Transporter, transformirala ga je i pripremila za novu eru.
Sedma generacija proizvodne linije bit će uvedena u tri varijante modela Transporter (kombi vozilo, furgon i kamionet) te također kao model Caravelle (prijevoz putnika). Vozila pokreću najsuvremeniji turbodizelski, plug-in hibridni i električni pogonski sustavi. Pogon na sve kotače dostupan je opcijski. Zapravo, ponuda se nikada nije sastojala od tako široke lepeze kombi vozila: uz nove modele Transporter i Caravelle, kultni ID. Buzz i ID. Buzz Cargo, svestrani Multivan i novi model California kojemu je u osnovi model Multivan, marka Volkswagen gospodarska vozila ima idealno kombi vozilo za svakog kupca.
Ponuda modela: marka Volkswagen gospodarska vozila nudi novi Transporter kao furgon (teretni prostor isključivo za prijevoz robe), furgon Plus (teretni prostor s drugim redom sjedala za kombinirani prijevoz robe i putnika), Kombi (za prijevoz putnika) i kao varijantu s dvostrukom kabinom (platformska karoserija s dugim međuosovinskim razmakom). Varijante Kombi i furgon opcijski su dostupne s visokim krovom i produljenim međuosovinskim razmakom. Sa svojih devet sjedala ekskluzivniji model Caravelle razvijen je za komercijalni prijevoz putnika – idealan kao shuttle vozilo i taksi velikog kapaciteta. Volkswagen gospodarska vozila nudit će Caravelle kao početnu verziju, sa srednjom razinom specifikacije opreme u varijanti Life ili vrhunskom u varijanti Style. Model Caravelle dostupan je također s produženim međuosovinskim razmakom. Još jedna varijanta, PanAmericana omiljena je za sve ljubitelje ovih vozila. Sa svojim robusnim dizajnom za sve terene i ekskluzivnim detaljima opreme ovaj neustrašivi „Bulli” bit će dostupan na osnovi modela Transporter i Caravelle u novoj generaciji.
Nova ponuda pogona: debijem novih varijanti modela Transporter i Caravelle marka Volkswagen gospodarska vozila značajno proširuje svoju ponudu pogonskih sustava. Uz najnovije turbodizelske motore (TDI) oba modela bit će dostupna s plug-in hibridnim pogonom i s potpuno električnim pogonom. Kad krene faza pretprodaje bit će dostupne tri različite opcije snage TDI motora: 81 kW (110 KS), 110 kW (150 KS) i 125 kW (170 KS). Novorazvijeni plug-in hibridni pogon (eHybrid) sa sistemskom snagom od 171 kW (232 KS) također će biti moguće naručiti. Uslijedit će naknadno i tri električna pogona snage 100 kW (136 KS), 160 kW (218 KS) i 210 kW (286 KS) te neto kapaciteta baterije od 64 kWh. Uz to bit će dostupna električna verzija sa smanjenom snagom i manjom baterijom za gradski dostavni prijevoz. Modeli TDI i eHybrid dolaze s pogonom na prednje kotače. Sustav pogona na sve kotače 4MOTION dostupan je opcijski za TDI verzije od 110 kW. Potpuno električni modeli imaju pogon na stražnje kotače. Ovdje se također planira i varijanta s pogonom na sve kotače, ali naknadno. Varijanta TDI od 125 kW standardno je opremljena automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa. Taj je mjenjač također dostupan opcijski za varijantu TDI od 110 kW. Automatski mjenjač obvezan je za plug-in hibridne i električne modele.
Model Transporter detaljno Baš kao Bulli: vozačeva vrata otvaraju vrata u novi svijet kombi vozila marke Volkswagen. Sedma se generacija više ne pokreće ključem, nego općenito gumbom za pokretanje uz 12“ digitalnu instrumentnu ploču i 13“ infotainment zaslon. Standardno višenamjensko kolo upravljača opremljeno je pregledno raspoređenim gumbima. Jačina zvuka infotainment sustava namješta se pomoću kola upravljača ili klasičnog rotirajućeg gumba. Ručica ručne kočnice ukinuta je i zamijenjena je prekidačem za parkirnu kočnicu koji se nalazi u sredini instrumentne ploče. Novitet je i ručica za odabir na stupu upravljača koja štedi prostor u automatskim varijantama. Ona omogućuje još bolji pristup teretnom ili putničkom prostoru. Veliki držači za čaše u središnjoj konzoli, koja je pomaknuta prema naprijed (ovisno o opremi), te dodatni držači za čaše i praktični pretinci za pohranu na vrhu instrumentne ploče olakšavaju svakodnevni rad. Obilježje kombi vozila Bulli: visoka i pregledna instrumentna ploča, visok položaj sjedala i ergonomski raspored svih elemenata za rukovanje.
Savršena upotrebljivost: novi Transporter dugačak je 5050 mm (dodatnih 146 mm u usporedbi s modelom T6.1). Njegov međuosovinski razmak produžen je za 97 mm na 3.100 mm, međuosovinski razmak produžen za 400 mm bit će također opcijski dostupan (ukupna dužina: 5450 mm). Uz 2032 mm vanjska širina modela Transporter povećana je za 128 mm u usporedbi s prethodnicima (bez vanjskih zrcala). Maksimalna širina između kućišta kotača povećana je za 148 mm na 1392 mm. To olakšava spremanje
europaleta. Duljina teretnog prostora na podu modela Transporter s normalnim međuosovinskim razmakom iznosi 2602 mm, što odgovara dodatnih 61 mm. Uz produženi međuosovinski razmak duljina prtljažnika raste na 3002 mm. Zahvaljujući povećanoj duljini, širini i međuosovinskom razmaku marka Volkswagen gospodarska vozila uspjela je značajno povećati nosivost novog modela Transporter. Najveća zapremina za pohranu u varijantama s normalnim međuosovinskim razmakom sada iznosi 5,8 m3. Varijante s dugim međuosovinskim razmakom i visokim krovom mogu primiti zapreminu do 9,0 m3
Model Transporter može biti opremljen s do šest sjedala u putničkom prostoru i raznim pregradama.
Optimalna opskrba energijom: električna oprema napaja se pomoću različitih sučelja, uključujući USB-A, USB-C i 12-V utičnice. 230-V utičnice za uređaje dostupne su kao dodatna oprema.
U varijantama s dizelskim motorima 230-V utičnica uvijek se nalazi na okviru vozačeva sjedala. Model Transporter s električnim pogonom opcijski će imati i dvije dodatne utičnice u području oko D stupa. Ukupna sistemska snaga od 230 V iznosi do 2300 W. To znači da postoji odgovarajući izvor napajanja za bilo koji električni uređaj – od prijenosnih računala do kružnih pila. Povećana korisna nosivost i kapacitet vuče: usprkos svojoj veličini novi model Transporter uz visinu manju od 2,0 metra (normalan krov) može pristupiti konvencionalnim parkiralištima na više katova. S promjerom zaokreta od samo 11,8 metara (normalan međuosovinski razmak) također pri manevriranju svladava uske zavoje bez napora. Osim toga, marka Volkswagen gospodarska vozila osigurala je da ovaj automobilski alat za profesionalce također može nositi težinu tereta koji prevozi: maksimalna korisna nosivost iznosi do 1,33 tone. A ako ni to nije dovoljno, nova generacija modela Transportera može, ovisno o varijanti, povući prikolice težine do 2,8 tona, gdje god je potreban teret. Poboljšana standardna oprema: marka Volkswagen gospodarska vozila proširila je standardni paket opreme za svoje nove modele Transporter u usporedbi s prethodnicima. Od sada uvijek na vozilu: LED glavna svjetla, LED stražnja svjetla, elektronička parkirna kočnica s funkcijom Auto Hold,12“ digitalni instrumenti (Digital Cockpit), infotainment sustav (uključujući DAB+, Apple CarPlay, Android Auto, online usluge i 13“ dodirni zaslon), višenamjensko kolo upravljača, sustav pokretanja bez ključa Keyless Start, senzor za kišu, potpora zadržavanja vozila na voznom traku (Lane Assist), funkcija automatskog kočenja u nuždi (Autonomous Emergency Braking) i sustav dinamičnog prikaza prometnih znakova (Dynamic Road Sign Display). Varijanta Kombi sada je standardno opremljena i pregradom, a ona opremljena stražnjim prozorima ima tri zasebna sjedala u drugom redu sjedala te audio sustav sa šest umjesto četiri zvučnika.