KAKAV ZVUK!

Volvo V70 R, švedska karavanska ikona od 566 KS i hrvatski Milletech ispuh!

Nasljednik 850 R imao je težak zadatak, ali je također postao kult kroz desetljeće iza nas. Volvo V70 R danas je omiljen model za dorade…

Nizozemska ekipa AutoTopNL oduševila je vožnjom kultnog V70 R. Volvo kao kockasti karavan je nešto što ga je obilježavalo 80-ih i 90-ih godina. R oznaka je sugerirala na ipak nešto iznimno. Model koji je u ‘seriji’ baratao s oko 250 KS, podignut je na čak 566 KS. A veliki dio zasluga ide našem Milletech timu stručnjaka. Ovaj ekstremni karavan dobio je Milletech razvodnik goriva, usisni i ispušni razvodnik, 3″ ‘downpipe’ i ispuh Valvetronic izvedbe. Što reći, nego uživajte u zvuku…

Kao zamjena za popularne 850 T-5R i 850 R, V70 R je predstavljen u svibnju 1997. Slično prethodnoj generaciji modela R, imao je jedinstvenu unutrašnjost od kože/alcantare s dijamantnim šavovima na sjedalima. Dodatni stilski dodaci bili su poseban prednji branik, plava lica mjerača za instrument ploču, dvije posebne boje i posebni aluminijski naplatci. Svi automobili u SAD-u bili su opremljeni aluminijskim kotačima od 16 cola, dok su druga tržišta imala kotače od 17 cola koji su bili dostupni uz nadoplatu ili kao standardnu opremu. Standardna oprema znatno je nadograđena u odnosu na normalne modele s nekoliko dostupnih opcija kao što su CD izmjenjivač montiran u prtljažniku, Volvo navigacijski sustav za informacije o cestama i prometu (RTI) koji je sam razvio ili nadograđeni stereo sustav.

Zamišljeni kao inačica visoke izvedbe u rasponu modela, svi R modeli bili su opremljeni motorima najviših performansi u liniji, a bili su dostupni i s pogonom na prednje kotače i s pogonom na sve kotače s automatskim ili ručnim mjenjačem. Redizajnirani ovjes s nižom visinom i čvršćim amortizerima kao standard. Proizvedene su tri različite verzije, ovisno o godini modela.

Za 1998. R je bio dostupan u šest boja: Black Stone, Nautic Blue, Silver Metallic, Coral Red, Regency Red, Saffron. Svi, osim prvog, bili su u metalik ili bisernim bojama. Ponuđene verzije su uključivale FWD i AWD, oba s 4-stupanjskim automatskim ili 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Automobili s automatskim mjenjačem bili su ocijenjeni na 240 KS (177 kW), dok su automobili s ručnim mjenjačem bili opremljeni većim turbo mjenjačem koji je povećao izlaznu snagu na 250 KS i okretni moment na 350 Nm. FWD ručni mjenjač opremljen R ima viskozni diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

1999. R je bio dostupan u 8 boja: Black Stone, Classic Red, Nautic Blue Pearl, Silver Metallic, Cassis, Venetian Red Pearl, Dark Olive Green, Laser Blue. Sve osim prve dvije bile su metalik ili biserne boje s Laser Blue koja je bila dostupna samo na R modelima. Verzije s FWD i ručnim mjenjačem su ukinute, samo su AWD u kombinaciji s 4-stupanjskim automatskim mjenjačem bili dostupni. Automobili su nosili oznaku V70 R AWD. Snaga je povećana na 250 KS.

Za 2000. R je bio dostupan u 6 boja: Black Stone, Nautic Blue Pearl, Silver Metallic, Venetian Red Pearl, Dark Olive Green, Laser Blue. Predstavljen je novi 2.4 litreni motor i snaga je povećana na 265 KS (195 kW). Ponuđen je novouvedeni prilagodljivi automatski mjenjač s 5 stupnjeva prijenosa, ali su neka tržišta poput Australije, Novog Zelanda i Singapura primila robusniji 4-stupanjski automatski mjenjač koji se koristio u modelima ’98.–’99.

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo