Škoda Octavia 1.0 TSI e-TEC: blagi hibrid sa 110 KS, dobra alternativa dizelašu

Škoda Octavia, s 3-cilindarskim turbobenzincem, potpomognutim 48-voltnim starter-generatorom i litij-ionskom baterijom kapaciteta 0,6 kWh dodaje moment od 50 Nm te s automatskim mjenjačem DSG7 poboljšava performanse (10,5 s, 208 km/h), a prosječnu potrošnju, po realnom WLTP ciklusu, smanjuje na 5,0 l/100 km…

Nova Škoda Octavia, izvrsna u svemu, osim u visokoj cijeni, dobila je verziju koja konačno može postati tržišno zanimljivija od turbodizelske 2.0 TDI. Kombinacija profinjenog i učinkovitog turbobenzinca s direktnim ubrizgavanjem, koji iz 999 ccm razvija najveću snagu od 110 KS i okretni moment od 200 Nm, dobio je zanimljivu blagohibridnu verziju.

Riječ je i remenskom sklopu elektromotor-generator, koji je optimalno prilagođen funkciji Start-Stop, učinkovito regenerativno kočenje motorom, u generatorskom programu (kinetičku energiju automobila pretvara u struju), a kad se doda gas pridodaje 50 Nm. To ubrzava odziv na gas, poboljšava elastičnost pogona i štedi gorivo.

Usto pri vožnji ravnom cestom i konstantnom brzinom omogućava kraće dionice (po nekoliko kilometara) uz isključen motor omogućava smanjenje potrošnje goriva za 0,4 l/100 km. Time Škoda Octavia 1.0 TSI e-TEC postaje dobra alternativa dizelskoj verziji 2.0 TDI, odnosno poželjan prvi izbor.

Šteta što ova pogonska verzija nije dostupna s osnovnim paketom opreme Active, nego s drugim po redu Ambition. U Njemačkoj stoji 26.572 eura. Jednako opremljeni 1.0 TSI stoji 24.038 eura, a 2.0 TDI također sa 110 KS i istom opremom – 27.664 eura.


Komentari

loading...