LCD monitori u bokovima kabine osiguravat će znatno bolji uvid u zbivanja sa strana automobila, bez skretanja pogleda, a umjesto vanjskih retrovizora ugrađene su kamere u nosačima, koji stvaraju upola manji otpor zraka od klasičnih retrovizora
Klasičnim zrcalima (vanjskim i unutrašnjem) dani su odbrojani, jer kombinacija širokopojasnih kamera visoke razlučivosti i LCD monitori nudi višestruke prednosti. Prvi smo koncept vidjeli u Audiju e-tron, a sada je Toyota, za svoj luksuzni brend Lexus, predvidjela prvu tržišnu verziju. Premium limuzina visoke klase ES sedme generacije bit će opremljena elektroničkim sustavom, s kamerama i vanjskim nosačima i monitorima u rubovima unutrašnjosti. Koristi su višestruke, jer se poboljšava vidljivost, posebice u otežanim uvjetima (noć, magla, kiša…), vozam iz unutrašnjosti ima bolji uvid bez velikog skretanja pogleda (LCD monitori se mogu smjestiti i uz glavne instrumente), a nosači stvaraju upola manji otpor zraka od klasičnih retrovizora,poboljšava performanse, te smanjuje potrošnju i štetne emisije. Prvi su testovi završeni vrlo povoljnim recenzijama, tako da je dano zeleno svjetlo za tržišnu promociju. Slično će biti i sa središnjim retrovizorom, jer tu kamere mogu ponuditi još bolje mogućnosti, posebice kad se straga voze tri osobe ili je vozilo dostavno, pa stražnji sanduk sprječava vidljivost.