Članovi alijanse ostvarili su izniman uspijeh, od osobnih vozila do gospodarskog sektora…
Renault-Nissan-Mitsubishi, najveća alijansa proizvođača automobila na svijetu, izašla je u javnost s rezultatima i objavila da su njezini članovi prodali ukupno 10.756.875 automobila u 12 mjeseci do 31. prosinca 2018. Alijansa je zadržala svoju vodeću poziciju kad je riječ o prodaji osobnih i lakih gospodarskih vozila.Prodaja je 2018. porasla za 1,4 posto, promatrajući iz godine u godinu, te se nastavila velika potražnja za vozilima kao što su Renault Clio, Captur i Sandero, Nissan X-Trail/Rogue i Sentra/Sylphy te Mitsubishi Eclipse Cross i XPANDER.U brojkama:Ukupna prodaja lakih gospodarskih vozila porasla je za 13,5 % na dva milijuna u Renault-Nissan alijansi, koju upotpunjuje Mitsubishi Motors.Dok je prodaja električnih vozila porasla je za 34 %, promatrajući iz godine u godinu.