Logotip bavarskog proizvođača koji pomalo podsjeća na propeler nakon 20 godina promijenio je svoj izgled…
Digitalnom prezentacijom novog BMW modela i4 bavarski je proizvođač najavio neko novo vrijeme. Uz novi model, predstavio je i novi dizajn svog kultnog logotipa. Crni obrub sada odlazi u povijest, a novi je znak od sada proziran.
Također, u odnosu na prethodni logo, nijansa plave boje je drukčija. Potez promjene dizajna logotipa izazvao je brojne komentare, a s obzirom na promjene u autoindustriji u području elektrifikacije, ovo je svakako bio jedan od većih zaokreta.
Jens Thiemer , viši potpredsjednik BMW-a rekao je: “BMW postaje marka koja ima vezi s kupcem. Zamijenjen je stari crni obrub, a novi logo zrači otvorenošću i jasnoćom. Ovom novom transparentnom verzijom želimo pozvati naše kupce, više nego ikad prije, da postanu dio svijeta BMW-a”. Digitalizacija marke veliki je prioritet, a u kojem će se smjeru dalje sve razvijati, vrijeme će reći…