Volkswagen Golf 8 još nije stigao na tržište, a rafalno se najavljuju nove opcije. Da će hibridni pogon biti glavni adut, potvrđuju dvije najavljene PHEV verzije…
Riječ je, dakle o verzijama s turbobenzinskim i električnim pogonom (plug-in-hybrid-vehicle) te mogućnošću dopunjavanja litij-ionskih baterija iz električne mreže.
Osnovna Volkswagen Golf eHybrid s hibridnih 204 KS, jednake sinergijske snage (150 kW) kao što je imao dosadašnji Volkswagen Golf GTE, ali 50 posto većeg kapaciteta litij-ionskih baterija, povećanog s 8,7 na 13 kWh, dakle za 50 posto.
Zanimljivo, benzinska je komponenta 1.4 TSI sa 150 KS (u overboostu 160 KS), jer nije bilo potrebe za složenijim i skupljim 1.5 TSI, čiji sustav isključivanja dva od četiri cilindra u vožnji, u ovoj koncepciji nema smisla.
Naime, ‘pametan’ upravljački modul hibridnog sustava, kad nema potrebe za njegovom snagom (u čistom električnom modu, pri vožnji kontinuiranom brzinom, pri usporavanju i kočenju) isključuje turbobenzinski motor (dakle sva četiri cilindra!). Taj model do stotke ubrzava za 7,0 sekundi.
Samo na struju moći će prijeći 60 km, a najveća je brzina u čisto električnom programu (EV), radi postizanja poželjne autonomije, ograničena na 145 km/h (90 mph).
Druga verzija, o kojoj je ovdje riječ, je novi Volkswagen GTE, na bazi ‘Osmice’.
Sinergijska snaga povećana je na 245 KS (180 kW), s koliko će raspolagati i novi Volkswagen Golf GTI. Imat će i istu opremu, s atraktivnim 18-colnim aluminijskim naplacima i gumama 225/40 i doplatnim 19-colnim sa 235/35.
Dodatnom ‘injekcijom’ benzinsko-električne snage stotku će hvatati za amo 6,5 sekundi. Moći će potegnuti 240 km/h, samo na struju također moći prijeći 60 km – vozit će se, dakle, danima bez kapi potrošenog benzina.
Statistička potrošnja goriva je samo 1,4 do 1,6 litara na 100 km, uz emisiju CO2 od 33 do 37 grama CO2 po kilometru. Prezentacija će biti na salonu u Ženevi, od 5. do 15. ožujka 2020.