Premda ime ovog Bavarca stoji na početku jedne od velikih priča svjetske autoindustrije, Rapp se rijetko spominje, čak su i podaci o njegovih prvih 30-ak godina života vrlo skromni
Karl Friedrich Rapp, rođen 24. rujna 1882. u njemačkom Ehingenu, kao inženjer je radio za proizvođače automobila Züst i Daimler te da se 1912. posvetio novoj grani, zrakoplovstvu.
Zaposlio se u Flugwerk Deutschland GmbH, vodio njihov minhenski dio, a nakon propasti matične tvrtke, u njihovoj je tvornici 1913. osnovao Karl Rapp Motorenwerke GmbH.
Uskoro je počeo veliki rat, potrebe za zrakoplovnim motorima znatno su se povećale, stigle su vojne narudžbe…
No Rapp se sve više razilazio u mišljenjima s drugim čelnicima te je 1916. napustio tvrtku, koja je potom promptno preimenovana u Bayerische Motoren Werke GmbH. Stvorena je danas svjetski slavna kratica BMW. Kasnije je pripojena i tvrtka koju je osnovao Gustav Otto, sin slavnog izumitelja.
Rappova se uloga time još umanjuje, navodeći obojicu kao začetnike BMW-a. Još je neko vrijeme radio u zrakoplovnoj industriji. Potom se posvetio – proučavanju zvijezda. Karl Friedrich Rapp 1934. seli u Locarno u Švicarskoj i ondje do smrti, 26. svibnja 1962., vodi vlastiti opservatorij.