DSC je oznaka sustava za sprečavanje zanošenja, koja se temelji na sprječavanju proklizavanja i asimetričnom kočenju, koja se naziva i ESP
DSC, kratica od Dynamic Stability Control, oznaka je sustava za poboljšavanje dinamičke stabilnosti, odnosno sprečavanje zanošenja u zavoju te vraćanje već zanesenog vozila na ispravnu putanju, koju koriste BMW, Mini, Ford, Mazda i Jaguar. Radi se o drugoj oznaci za ono što je poznatije pod pojmom ESP (Electronic Stability Program).
Taj je sustav 1995. uveo Mercedes-Benz (odnosno tadašnji Daimler-Benz), a temelji se na pulsirajućem kočenju pojedinim kotačima i doziranom smanjenju snage motora u kritičnim uvjetima. Na primjer, ako se automobil zanosi prema unutarnjem dijelu zavoja, s tendencijom da napravi smrtonosnu ‘piruetu’, aktivira se pulsirajuće kočenje prednjeg vanjskog kotača.
U suprotnom, ako automobil ‘proširuje’ putanju, aktivira se pulsirajuće kočenje unutarnjim kotačima, uz smanjenje snage motora. Taj je sustav, u mnogim automobilima, po želji moguće isključiti (na slici), kako bi se osigurao veći užitak vožnje, uz kontrolirano pogonsko proklizavanje (power-slide).
Rad DSC-a temelji se na usporedbi kuta zakrenutosti volana i brzine rotacije automobila oko vertikalne osi. DSC, u jednostavnijem obliku, BMW je zapravo promovirao 1993. te je bio inspiracija stručnjacima Boscha, koji su dvije godine kasnije, u suradnji s tvrtkom iz Stuttgarta, napravili ESP.
Dinamika vozila (6): Upravljačke značajke, podupravljivost, preupravljivost, neutralnost