DOBRO JE ZNATI

Evo zašto je Volvo klasa za sebe…

Volvo S60 B4 ima za 152 kg veću masu nego BMW 318i i 258 kg nego Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8, a usto mu je noseća struktura od “švedskog čelika”

Povod za ovaj tekst je usporedni test Autozeitung.de, u kojem su uspoređena tri ugledna modela srednje klase (D-segmenta), s turbobenzinskim motorima i 8-stupanjskim automatskim mjenjačima: BMW 318i, Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 i Volvo  S60 B4. Riječ je o koncepcijski različitim automobilima – BMW i Volvo imaju 4-cilindarske motore, Peugeot 3-cilindarski. Peugeot i Volvo imaju poprečno ugrađen motor i prednji pogon, a BMW uzdužno i stražnji pogon. Volvo usto nudi blago-hibridni pogon, a ostala dva ne.

BMW 318i s 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1998 ccm i snage 156 KS pri 4500-6000/min, najvećeg okretnog momenta od 250 Nm pri 1300 do 4300/min do stotke ubrzava za 8,7 s i postiže 223 km/h. Izmjerene je mase 1570 kg, na testu je trošio 7,6 l, a pri 100 km/h se zaustavljao (hladno/vruće) za 34,7/34,4 m.

Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 s 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 1199 ccm i snage 131 KS pri 5500/min, najvećeg okretnog momenta od 300 Nm pri 1500/min do stotke ubrzava za 10,1 s i postiže 208 km/h. Izmjerene je mase 1464 kg, na testu je trošio 7,4 l, a pri 100 km/h se zaustavljao (hladno/vruće) za 33,8/33,4 m.

Volvo S60 B4 s 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 19969 ccm i snage 197 KS pri 4800-5400/min, najvećeg okretnog momenta od 300 Nm pri 1500 do 4200/min, potpomognut elektromotorom snage 10 kW (13,6 KS) i okretnog momenta 40 Nm, do stotke ubrzava za 7,6 s , a najveće je brzina elektronički ograničena na 180 km/h. Izmjerene je mase 1722 kg, na testu je trošio 8,4 l, a pri 100 km/h se zaustavljao (hladno/vruće) za 34,2/33,8 m.

U usporednom testu Autozeitung.de poredak je očekivan: 1. BMW 318i, 2.Volvo S60, 3. Peugeot 508. Ovako je to komentirao novinar Elmar Siepen:

Usporedni test pokazuje: limuzine s odgovarajućim osnovnim motorom su sve samo ne skromne. Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 oduševljava uspješnim dizajnom, varijabilnošću, niskom potrošnjom i izvrsnim kočnicama. Inače upravljiva dinamika vožnje, malo prostora i cijena vraćaju ga na treće mjesto. Volvo S60 B4 pokazuje kako se može bolje. Na primjer, skuplja dobar broj bodova sa svojim snažnim motorom i opsežnom multimedijskom opremom. Ali bolje od drugog mjesta ne može, previše je žedan za to. Dakle, BMW 318i je na pobjedničkom postolju: vrhunska izrada, lako rukovanje i razigrano rukovanje preporuka ne samo za dinamične ljude.

No, ovaj usporedni test nas je podsjetio na ono po čemu se Volvo razlikuje, odnosno odskače od drugih automobila. a to je iznimna solidnost izrade, čvrstoća i postojanost, koja itekako vrijedi u svakoj nesreći i sudaru. Razlog: Volvo S60 B4 ima za 152 kg veću masu nego BMW 318i i 258 kg nego Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8, a usto mu je noseća struktura od “švedskog čelika”.

Sve to najbolje pokazuje sljedeći video:

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj