Jaguar Classic proizvodi ograničenu seriju novih ručno izrađenih primjeraka kultnog Jaguara C-typa za proslavu svoje 70. godišnjice.
Jaguar Classic oživljava strogo ograničenu seriju novih C-Type primjeraka, u slavu baštine ovog legendarnog modela i njegovih uspjeha u moto sportu, 70 godina nakon što je prvi put jurio do pobjede na 24 sata Le Mana. Novu seriju vozila javno su predstavitli na prestižnom Concours of Elegance u palači Hampton Court, ovaj petak, 3. rujna.
Nastavak C-typea bit će ručno izrađen u Jaguar Classic Works u Coventryju, prema specifikacijama C-typea ‘djela’ iz 1953. koji su dominirali 24 sata Le Mansa te godine, postigavši drugu pobjedu u Le Mansu i nastavljajući trku uspjeha motosporta za tvrtku.
Tim u Jaguar Classic-u pomno je istražio povijest C-typea u skladu s strogim specifikacijama.
C-type je jedan od najpoznatijih automobila u slavnoj Jaguarovoj povijesti utrka, a vozili su ga neki od najcjenjenijih vozača u povijesti. Nastavak C-typea održava ikonični i napredni dizajn Malcolma Sayersa živim zahvaljujući prvoj primjeni 3D CAD crteža Jaguara Classic, spojenom dizajnu i baštini moto sporta s najnovijim inženjerskim alatima – naglasio je Dan Pink, glavni čovjek u Jaguar Classicu.
Vizija Malcolma Sayera, legendarnog dizajnera Jaguar automobila, aerodinamičara, inženjerskog čuda i umjetnika, prvotno se utrkivala od 1951. godine i donijela pobjedu u Le Mansu prvi put. Njegov pionirski dinamičan oblik pomogao je pobjedničkim vozačima Petera Walkera i Petera Whiteheada postići rekordnu prosječnu brzinu od 150.46 km/h.
Međutim, C-type posebno se ističe prvom upotrebom disk kočnica od 1952. Razvijene s Dunlopom, u kombinaciji s nadogradnjom motora i ovjesa, pridonijele su tome da C-type primjerci dominiraju 24 sata Le Mansa 1953., s prvim i drugo mjesto i rekordno nevjerojatna prosječna brzina od 170.3 km/h.
Originalni C-tyoe bio je poznat po fluidnom i aerodinamičnom obliku, koji je dizajnirao Malcolm Sayer, kojeg je William Lyons regrutirao 1950. Prvotno nazvan XK120C i koristeći to kultno vozilo kao bazu, C-type će postati jedan od najvažnijih automobila u povijesti Jaguara.
C-type koristio je XK120 motor, mjenjač i ovjes, dok je Malcolm Sayer usavršio aerodinamičnu karoseriju koristeći svoje iskustvo u inženjerstvu. Koristeći komplicirane matematičke formule za stvaranje trodimenzionalnih krivulja, Sayer je primijenio svoju jedinstvenu sposobnost umjetničke vještine i aerodinamičke stručnosti za proizvodnju C-typea. Učinio je njegov egzotični dizajn živim naprednim izračunima.
Nije ni čudno da se ovakvi uspjesi onda vežu uz ovaj model…