Nova Mazda 6 2022. dobiva motorizaciju kojom želi ući u ring s BMW-om Serije 7, a tome će pomoći 6-cilindarski motor u benzinskoj, dizelskoj i Skyactiv-X varijantama…
Redna 6-cilindarska tehnologija omogućit će dodatno optimiziranje tehnologije motora. Premda istu snagu mogu postići i 4-cilindarskom izvedbom i turbopunjačem, 6-cilindarska nudi prednosti, jer ne treba dvije suprotnorotirajuće osovine za uravnoteženje inercijskih sila i momenata prvog i drugog reda. time se smanjuju masa, otpori i potrošnja goriva.
Dugohodna će izvedba doprinijeti smanjenju dužine motora koji će biti ugrađen uzdužno te standardno biti predviđen za stražnji pogon, a u snažnijim i skupljim verzijama i 4×4. Trolitreni obujam motora omogućit će optimalan obujam po cilindru od 500 ccm.
Optimizaciji performansi i potrošnje pomoći će 48-voltna tehnologija i plug-in-hibrid. Uz to se planira i hibridna verzija na bazi električnog pogona i uređaja za posvećenje dosega (REX) na bazi wankel motora. Mazda, očito, šalta brzinu više…