Ova inovacija nije nešto što se do sada nije viđalo, ali kako to obično biva, Nijemci najbolje prodaju tu priču…
Ovaj zanimljiv sustav upravljanja stražnjim kotačim donosi potpuno novu dimenziju u vožnji, ali i pri manevriranju s vozilom u nekim kompleksnijim situacijama. Kod nove S-klase, to se u brojkama rezlutira s 10 stupanjskim zakretanjem. Nudeći otprilike 15% više izravnog omjera upravljanja u odnosu na prednje kotače od ranijih verzija.
Čarolija dolazi od elektromotora koji uz pomoć pogonskog remena pokreće sponu stražnje osovine.
Aktivna telemetrija koja se prati putem radara, kamera i ultrazvučnih senzora, prilagođava kut upravljanja relevantnoj situaciji. Prebacuje se iz suprotnog smjera na upravljanje u istom smjeru i obrnuto, ovisno o brzini vožnje, od 4 do 10 stupnjeva (ovisno o veličini kotača).
Krug okretanja automobila smanjen je za 2 metra što rezultira otprilike istim krugom okretanja kao što ima najmanji model u zvjezdanoj ponudi – A-klasa. Takve benificija za divno čudo i nije toliko skupa, a u doplati tako vrijedi 9.945,00 kuna + davanja.
Foto: Daimler