BMW 318i s turbobenzinskih 155 KS nadmašio je Volvo S60 B4, s blagohibridnih 211 KS i Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 s turbobenzinskih 130 KS
Izvor: Autozeitung.de
Novinari uglednog njemačkog automobilskog magazina Auto Zeitung i portala Autozeitung sučelili su tri ugledne limuzine srednje klase (D-segmenta) s automatskim mjenjačem – BMW 318i, Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 i Volvo S60 B4. Koncepcijski su različiti, jer BMW 318i s motorom uzdužno sprijeda i pogonom straga,
Peugeot 508 i Volvo S60 s motorom poprečno sprijeda i pogon sprijeda. BMW 318i i Volvo S60 imaju 4-cilindarske motore, A Peugeot 508 3-cilindarski. Sva tri imaju turbobenzinske motore, a Volvo S60 blagohibridni. Sva su tri s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
BMW 318i, dimenzija 4709 x 1827 x 1435 mm i međuosnog razmaka 2851 mm te obujma prtljažnika 480 litara pokreće se 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1998 ccm, koji razvija najveću snagu od 156 KS pri 4500 do 6000/min, uz najveći okretni moment od 250 Nm pri 1300 – 4300/min. Snaga se na stražnje kotače prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1570 kg. Do stotke ubrzava za 8,7 s, najveća je brzina 223 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,7/34,4 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 7,6 l/100 km. Osnovna verzija stoji 38.350 eura, testni model 47.030 eura.
Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8, dimenzija 4750 x 1859 x 1403 mm i međuosnog razmaka 2793 mm te obujma prtljažnika 530 litara pokreće se 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1199 ccm, koji razvija najveću snagu od 131 KS pri 5500/min, uz najveći okretni moment od 230 Nm pri 1750/min. Snaga se na prednje kotače prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1464 kg. Do stotke ubrzava za 10,1 s, najveća je brzina 208 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 33,8/33,4 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 7,4 l/100 km. Osnovna verzija stoji 37.250 eura, testni model 44.550 eura.
Volvo S60 B4, dimenzija 4761 x 1850 x 1431 mm i međuosnog razmaka 2872 mm te obujma prtljažnika 442 litara pokreće se 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1969 ccm i 10 kW elektromotor iz 48V sustava starter-generator, koji razvija najveću snagu od 197 KS pri 4800 do 5400/min (ukupno 211 KS), uz najveći okretni moment od 250 Nm pri 1300 – 4300/min. Snaga se na stražnje kotače prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1722 kg. Do stotke ubrzava za 7,6 s, najveća je brzina elektronički ograničena na 180 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,2/33,8 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 7,6 l/100 km. Osnovna verzija stoji 43.800 eura, testni model 44.580 eura.
Ovo su ocjene po modelima i kategorijama, a svaka kategorija ima max. 1000 bodova.
BMW 318i, Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 i Volvo S60 B4:
Karoserija: 658, 621, 643
Vozni komfor: 714, 704, 726
Motor/Mjenjač: 662, 632, 619
Vozna dinamika: 690, 652, 671
Ocjena svojstava: 2724, 2609, 2659 (međuzbroj)
Troškovi/Ekologija: 330, 341, 346
Konačna ocjena: 3054, 2950, 3005
Poredak: 1, 3, 2
Pobjednik je, očekivano, na “domaćem terenu”, BMW 318i, Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 i Volvo S60 B4:, a vi ocijenite koliko je sve realno. Ovako je ocijenio Elmar Siepen, Autozeitung.de:
Usporedni test pokazuje: limuzine s odgovarajućim osnovnim motorom su sve samo ne skromne:
Peugeot 508 PureTech 130 EAT 8 oduševljava uspješnim dizajnom, varijabilnosti, malom potrošnjom i odličnim kočnicama. Inače upravljiva dinamika vožnje, mala količina prostora i cijene vraćaju ga na treće mjesto.
Volvo S60 B4 pokazuje kako se to može učiniti bolje. Primjerice, skuplja dobar broj bodova snažnim motorom i opsežnom multimedijskom opremom. Ali ne može bolje od drugog mjesta, previše je žedan za to.
Tako je BMW 318i na pobjedničkom postolju: vrhunska izrada, jednostavan za rukovanje i sportska dinamika preporuka su ne samo za temperamentne vozače.