NAJAVA TESTA

Cupra Ateca 1.5 TSI DSG Boost, sportski pečat za ljubitelje detalja

Ateca je model koji je uvijek nekako iz sjene osvajao i tražio svoje mjesto pod suncem. Sad s potpisom Cupre, ovdje pričamo o izuzetno atraktivnom i funkcionalnom SUV igraču…

Poznata receptura, u vizualnom i tehničkom smislu, ovdje su najjači adut. Cupra Ateca s naglašenim dizajnerskim nastupom i motorom koji je postao prilično zastupljen u Volkswagen grupi igra su na sigurno. Ateca na testu predstavlja nam se kroz 1.5 TSI motor od 150 KS i koji nam se u prvim kilometrima predstavlja kao dobra i razumna odluka. Čak i ako ste ljubitelj dizelski postavki…

Cupra je ovaj model dodatno zategnula i učinila vozački uvjerljivijim, a sve odlike i ono što mu nismo mogli progledati donosimo u velikom testu.

POGON
Motor: turbobenzinski, 4 cilindarski, 16V
Obujam: 1498 ccm
Provrt x hod: 74,5 x 85,9 mm
Kompresija: 10,5 : 1
Snaga: 110 kW/150 KS pri 5000-6000/min
Moment: 250 Nm pri 1500-4000/min
Mjenjač: DSG, 7-stupanjski
Pogon: prednji
Start/stop: da

KAROSERIJA
Izvedba: C-segment, SUV, 5V, 5 sjedala
Gabariti: 4.381 x 1.841  x 1.615 mm
Međ. razmak: 2.638 mm
Cd: 0,27-0,276
Masa: 1343 kg
Prtljažnik: 510 l
Spremnik: 50 l
Krug okretanja: 10,8 m
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: naprijed: MacPherson ovjes s donjim trokutastim sponama i torzijskim stabilizatorom / straga: zavareni sklop stražnje osovine
Kočnice: samoventilirani diskovi 312 mm/diskovi 272 mm
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 235/40 R19 96Y

PERFORMANSE
Brzina: 200 km/h
0-100 km/h: 9,3 s
Na testu: 7,7 l/100 km
CO2: 144 g/km

CIJENA
Benzinci: ATECA 1.5 TSI 110KW DSG BOOST – od 39.373 eura

Dizelaši: Nema u ponudi

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj