Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid, Peugeot 2008 PureTech 130 i Volkswagen T-Cross 1.0 TSI. Pobjednik je, naravno…

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid, Peugeot 2008 PureTech 130, Volkswagen T-Cross 1.0 TSI. sučelili su se na usporednom testu Autozeitung.de. Crossoveri A-segmenta s 3-cilindarskim turbobenzincima, prednjim pogonom i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem…

Crossoveri niže klase postaju sve traženija roba na europskom, pa i hrvatskom tržištu pa je zanimljivo pročitati kako su novinari uglednog njemačkog Autozeitung.de ocijenili tri zanimljiva, vjerojatno i najzanimljivija predstavnika na tržištu. Peugeot raspolaže sa 131 KS, Ford sa 125, a Volkswagen sa 110 KS.

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid, dimenzija 4186 x 1805 x 1537 mm i međuosnog razmaka 2588 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 998 ccm, koji razvija najveću snagu od 125 KS pri 6000/min i najveći okretni moment od 210 Nm pri 1750/min. Dodatno je opremljen 48-voltnim sustavom Starter-generator snage 11,5 kW. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1268 kg. Do stotke ubrzava za 10,1 s, najveća je brzina 191 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 36,7/35,7 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,6 l/100 km. Osnovna verzija stoji 22.350 eura.

Peugeot 2008 PureTech 130, dimenzija 4300 x 1770 x 1530 mm i međuosnog razmaka 2605 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 1198 ccm, koji razvija najveću snagu od 131 KS pri 5500/min i najveći okretni moment od 230 Nm pri 1750/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1232 kg. Do stotke ubrzava za 9,4 s, najveća je brzina 196 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,1/34,0 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,9 l/100 km. Osnovna verzija stoji 23.950 eura.

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI, dimenzija 4235 x 1760 x 1782 mm i međuosnog razmaka 2551 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 999 ccm, koji razvija najveću snagu od 110 KS pri 5500/min i najveći okretni moment od 200 Nm pri 2000-3000/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1262 kg. Do stotke ubrzava za 10,7 s, najveća je brzina 189 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 35,8/34,9 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,7 l/100 km. Osnovna verzija stoji 20.770 eura.

Ovo su ocjene po modelima i kategorijama, a svaka kategorija ima max. 1000 bodova.

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid, Peugeot 2008 PureTech 130, Volkswagen T-Cross 1.0 TSI

Karoserija: 584, 579, 602
Vozni komfor: 640, 648, 662
Motor/Mjenjač: 667, 666, 648
Vozna dinamika: 627, 631, 643
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2625, 2641, 2555
Troškovi/Ekologija: 437, 447, 449
Konačna ocjena: 2955, 2971, 3004
Poredak: 3, 2, 1

Pobjednik je, naravno., Volkswagen T-Cross 1.0 TSI! Jeste li sumnjali?

Ovako je ocijenio Elmar Siepen, Autozeitung.de

Na kraju usporednog testa, jasan je nalaz da su sva tri suparnika, Ford Puma, Peugeot 2008 i Volkswagen T-Cross, sposobni za puno više od vožnje gradskim ulicama. U zbroju njihovih svojstava treba ih shvatiti kao atraktivno stilizirane punovrijedne automobile.

S najviše prostora za putnike, sigurnim voznim karakteristikama i povoljnom ukupnim troškovima, Volkswagen T-Cross osvaja prvo mjesto. Dodatan razlog: u usporedbi s posljednjim odmjeravanjem s konkurentom iz Kölna, model iz Wolfsburga ovaj put pruža kraći put kočenja.

Ford Puma impresionira izvrsnim upravljanjem za klasu crossovera i najekonomičnijim pogonom. Ipak, osvojio je tek treće mjesto. Uz najbolje performanse i najkraći put kočenja, Peugeot 2008 zaslužio je srebrnu medalju.

 

 

 

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo