Honda HR-V, s benzincem od 107 KS i elektromotorom od 96 kW, prošao je zanimljiv test potrošnje goriva, u organizaciji portala de.motor1.com
Honda HR-V e:HEV je hibridni kompaktni SUV klase FHEV (Full Hybrid Electric Vehicle), solidnih performansi – do stotke ubrzava za 10,6 sekundi i postiže 171 km/h. Honda HR-V deklarirano (WLTP) troši 4,2 l/100 km.
Testni Honda HR-V e:HEV opremljen je gumama Yokohama BluEarth Winter V906 – 225/50 R18 M+S, za broj veće od osnovnih, koje potrošnju povećavaju za 0.1 do 0,2 l/100 km.
Test je napravljen 18. rujna 2021., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, pri temperaturama od 8 do 17°C. Ukupno je prevezeno 801 km, prosječnom brzinom 78 km/h.
Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.
Honda HR-V e:HEV je po putnom računalu trošio 4,7 l/100 km te po punjenju na benzinskoj crpki, ‘do čepa’, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 4,9 l/100 km.
Po propozicijama testa uzima se aritmetička sredina, dakle 4,8 l/100 km. Benzinski spremnik ima obujam 40 litara te su zabilježeni sljedeći dosezi:
– gradska vožnja u Rimu: 5,2 l/100 km, doseg s punim spremnikom goriva 768 km
– mješovita vožnja gradom i okolicom: 5,0 l/100 km, doseg 800 km
– autocesta (Autostrada): 7,0 l/100 km, doseg 568 km
– štedljiva vožnja): 3,7 l/100 km, doseg 1.080 km
– maksimalna potrošnja 19,9 l/100 km, doseg 200 km
– maksimalni doseg na električni pogon 2,1 km
S tim je rezultatima hibridni Honda HR-V e:HEV malo bolji nego Kia Niro Hybrid (4,83 l/100 km), a lošiji nego Hyundai Kona Hybrid (4,4 l/100 km) i najštedljivijeg u klasi Toyota Yaris Hybrid sa (3,55 l/100 km).