Novi Mégane Conquest četvrti je model u ponudi (nakon Clija, Captura i novog Méganea) dostupan s novom opremom R.S. Line, u prodaji je još od proteklog ljeta…
Već tijekom prvog predstavljanja na domaćem tlu smo zaključili kako je prava šteta da se ovaj model nije pojavio i prije, a ta misao nas prati i dalje. Model s velikim potencijalom, zato bi mogao napraviti tek solidan učinak u tržišnom pregledu, pogotovo jer novi Austral samo što nije stigao…
Izgled Méganea Conquesta je ono što osvaja i ono o čemu se priča. Atraktivne linije SUV-a prepoznatljive su već na prvi pogled jer spajaju eleganciju s prihvatljivim proporcijama i dinamičnošću. Mégane Conquest dug je 4568 mm u duljinu i 1571 mm u visinu, a osim atrakitvne boje za dojam brinu i 18-colni kotači.
Za vrijeme prezentacije, hibridna E-TECH izvedba dobila je naše simpatije. Dojam snage 145 KS je solidan, ali nekako je orijentirana na štedljivost i dobro da je tako. Ova izvedba temelji se na 1,6-litrenom četverocilindarskom benzinskom motoru nove generacije, koji je konstruiran unutar Alijanse. Posebno je prilagođen za hibridna vozila i opremljen filtrom krutih čestica koji smanjuje emisije onečišćujućih tvari. Razvija 69 kW (91 KS) te mu pomažu dva motora – glavni električni motor (36 kW) i visokonaponski elektropokretač-generator (15 kW). Na testu smo na kraju trošili 4,9 litara u prosjeku.
Takve brojke sigurno se mogu pripistai i inovativnom mjenjaču bez spojke s više načina rada. Revolucionarna kombinacija električnih motora i dog-clutch mjenjača optimizira promjene stupnjeva prijenosa i čini ih uglađenijima.
Uskoro donosimo veliki test modela vrijednog nešto preko 220.000 kuna…
Foto: Autoportal.hr