Funkcionalnost povećava mogućnost uzdužnog pomicanja stražnjih sjedala, te odvojeno pomicanje i kutno namještanje stražnjeg naslona, po čemu je Suzuki Ignis jedinstven. Mogućnost kombiniranja prostora za putnike i prtljagu čini ga multitalentom za obiteljske potrebe, a zbog izvrsnih voznih mogućnosti te vrlo prostrane i funkcionalne unutrašnjosti može dobro poslužiti i kao (pomoćni) poslovni automobil.
Za pogon je zadužen 4-cilindarski benzinski 1.2 Dualjet , koji iz obujma od 1197 ccm razvija 83 KS pri 6000/min. Zanimljiv je po visokom stupnju kompresije (13:1) kojeg ostvaruje Atkinsonovim ciklusom, a upotpunjen je 12V blago-hibridnim remenskim sustavom, koji pruža zanimljiv strujni impuls u području nižih okretaja. Suzuki nije išao prema 3-cilindarskoj izvedbi 1.0 i ovaj paket pruža uvjerljive performanse, poletnost i elastičnost bez turbopunjača. Kubici su kubici…
Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 12V do stotke ubrzava za 12,4 s i postiže 165 km/h. To je ‘puna šaka brade’ za ovakav auto, omogućava poletnost u gradu i dobre performanse na otvorenom. Lijepo povuče, pomaže mu precizan 5-stupanjski mjenjač. Lako se zavrti i preko 6000/min, ali realno ga nema potrebe ‘cijediti’ iznad 5000/min, kada i razina buke poraste. Premda najveći okretni moment ostvaruje pri 4400/min dovoljno je elastičan pe se solidni brzinski prosjeci mogu postići srednjim režimom vrtnje i bez čestog šaltanja. Uz sve to realna je potrošnja goriva pet do šest litara
Razmjerno velika širina i dobro složeno podvozje, usprkos SUV-ovski uzdignute podnice omogućava i dobro, sigurno ‘peglanje’ zavoja. S obzirom na uzdignutu karoseriju iznenađujuće dobro i sigurno drži se podloge. Ne treba naglašavati da je vrlo okretan i ima dobre mogućnosti za silazak s asfalta. Uz bogatu opremu (alu naplaci, touch screen, kamera za rikverc automatsko kočenje, grijanje prednjih sjedala, uzdužno pomična stražnja klupa s podesivim nagibom naslona) cijena od 106.611 kn
Suzuki Ignis je kao stvoren za one kojima baš treba mali, ali vrlo funkcionalni auto, koji je umjetnik za grad, a dobro snalazi na otvorenom. Dovoljno snage ima i za autocesti Oduševljava kompaktnost, solidnost i kvaliteta izvedbe (napravljen je u Japanu). Premda je već petu godinu na tržištu, zbog vrlo funkcionalne i kvalitetne izvedbe te činjenice da nema izravnih konkurenata, jeda je od najzanimljivijih malih automobila na našem tržištu. Palac gore!
Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 12V GL+ AC
POGON
Motor: benzinski, 4-cil., DOHC, 12V, lanac, blok od alu lijeva
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1197 ccm
Provrt x hod: 73 x 71,5 mm
Kompresija: 13:1 (Atkinson ciklus)
Snaga: 61 kW (83 KS) pri 6000/min
Moment: 107 Nm pri 2800/min
Hybridna potpora: blaga 12V
Mjenjač: ruč., 5 st.
Pogon: prednji
Start/stop: da.
KAROSERIJA
Izvedba: hatchback A-segm., 5V, 5 sjedala
Gabariti: 3700 x 1690 x 1595 mm
Međuosni razmak: 2435 mm
Cd: 0,32
Krug okretanja: 9,4 m
Masa/nosivost: 870/1330 kg
Prtljažnik: 267 – 1097 l
Spremnik: 32 l
EuroNCAP: 5 zvjezdica (s opcijom Safety Pack)
PODVOZJE
Ovjes: MacPherson/polukrut
Kočnice: samov. diskovi 259 mm/bubnjevi
Ručna: mehanička
Naplaci: aluminijski
Gume: 175/65 R 16
PERFORMANSE
Brzina: 165 km/h
0-100 km/h: 12,4 s
Potrošnja (EU): 4,6/4,1/4,3 l/100 km
Realno: 5 – 6 l/100 km
CO2 (WLTP): 123 g/km
CIJENE
Testni model: 106.611 kn
Osnovni model: 95.186 kn – 1.2 GL+ AC