Toyota RAV4 Plug-in Hybrid, s benzincem 2.4 i elektromotorom razvija 304 KS, do stotke ubrzava za 6,0 s, postiže 180 km/h i prosječno troši 1,2 l/100 km (NEDC), uz svakodnevno punjenje baterija kapaciteta 18,1 kWh…
Test portala de.motor1.com pokazuje da japanski SUV u realnim uvjetima može trošiti neznatno više – 3,25 l/100 km. Zanimljivo, prednje kotače pokreće profinjeni benzinac 2.4, koji radi po Atkinsonovom ciklusu (kompresija 14:1), snage 185 KS pri 6000/min te elektromotorom snage 182 KS na prednjim i 55 KS na stražnjim kotačima. Samo na struju može prijeći 50 do 100 km (realno 80 km).
Testiranje je napravljeno u Italiji, između gradova Rim i Forli, u oba smjera.Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste. Po propozicijama testa krenulo se s punim tankom goriva (55 l) i punim baterijom (18,1 kWh), a dopunjavan je samo benzin,
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid je ukupno prevalio 888 km, prosječnom brzinom 78 km/h. Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 3,2 l/100 km, a po punjenju na benzinskoj crpki, ‘do čepa’, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 3,3 l/100 km. Po propozicijama ovog testa uzima se prosjek – 3,25 l/100 km.
Izvor: de.motor1.com