USPOREDNI TEST AUTOZEITUNG.DE

Volkswagen Golf 2.0 TDI vs. Ford Focus 1.5 EcoBlue, pobjednik je, naravno…

Volkswagen Golf 2.0 TDI sa 116 KS pobjeđuje u svim kategorijama Ford Focus 1.5 EcoBlue sa 120 KS, osim u cijeni, u testu Autozeitung.de. Jeste li sumnjali?

Ford Focus 1.5 EcoBlue i Volkswagen Golf 2.0 TDI i dva su najzanimljivija kompakta na tržištu, usto u najzanimljivijim dizelskim verzijama s ručnim 6-stupanjskim mjenjačima i srednjim, već razmjerno bogatim paketom opreme,. Riječ je dakle o verzijama koje prove protiv struje i trendova forsiranja turbobenzinskih motora u blago-hibridnoj ili plug-in hibridnoj verziji, hibrida s atmosferskim motorom i električnim pogonima. Ford Focus četvrt generacije stigao je u travnju 2018, a Volkswagen Golf 8 u travnju 2020.

Ford Focus 1.5 EcoBlue, dimenzija 4378 x 1825 x 1454 mm i međuosnog razmaka 2700 mm te obujma prtljažnika 375 do 1354 litara pokreće se 4-cilindarskim turbodizelašem obujma 1499 ccm, koji razvija najveću snagu od 120 KS pri 3600/min i najveći okretni moment od 300 Nm pri 1750 – 2250/min. Snaga se na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1353 kg. Do stotke ubrzava za 9,6 s, najveća je brzina 196 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 36,2/36,6 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 5,8 l/100 km. Osnovna verzija stoji 24.900 eura, testni model 29.000 eura.

Volkswagen Golf 2.0 TDI, dimenzija 4284 x 1789 x 1456 mm i međuosnog razmaka 2636 mm te obujma prtljažnika 381 do 1237 litara pokreće se 4-cilindarskim turbodizelašem obujma 196 ccm, koji razvija najveću snagu od 116 KS pri 3250/min i najveći okretni moment od 300 Nm pri 1600 – 2500/min. Snaga se na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1401 kg. Do stotke ubrzava za 9,9 s, najveća je brzina 202 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,1/35,8 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 5,5 l/100 km. Osnovna verzija stoji 26.420 eura, testni model 32.715 eura.

Ovo su ocjene po modelima i kategorijama, a svaka kategorija ima max. 1000 bodova.

Ford Focus 1.5 EcoBlue, Volkswagen Golf 2.0 TDI

Karoserija: 584, 593
Vozni komfor: 674, 708
Motor/Mjenjač: 665, 671
Vozna dinamika: 629, 704
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2552, 2676
Troškovi/Ekologija: 417, 402
Konačna ocjena: 2969, 3078
Poredak: 2, 1

Pobjednik je, naravno, Volkswagen Golf 2.0 TDI, a vi ocijenite koliko je sve realno. Ovako je ocijenio Caspar Winkelmann, Autozeitung.de:

Volkswagen Golf 2.0 TDI pojavio se kao jasan pobjednik u ovom dvoboju: Wolfsburg je tradicionalno jak kad je riječ o sjedenju i udobnosti vožnje. Dvolitreni turbodizel oduševljava performansama uz nešto manju potrošnju. Također tipičan Volkswagen: viša razina cijena. Iznenađujuće je kako je Golf jasno superiorniji od Ford Focusa 1.5 EcoBlue u dinamičkim testovima u usporedbenom testu. Volkswagen Golf 2.0 TDI ostvaruje jasnu pobjedu u ovom dvoboju: model iz Wolfsburga tradicionalno je jak kad je riječ o sjedenju i udobnosti vožnje.

Dvolitreni turbo dizel impresionira dovoljnim performansama uz nešto manju potrošnju. Također tipično za Volkswagen: viša razina cijena. Iznenađujuće je kako je Golf jasno superiorniji od Ford Focus 1.5 EcoBlue u dinamičkim testovima u usporedbenom testu. Iznad svega, osrednje performanse kočenja modelu iz Kölna odnose bodove – na to smo već navikli od Focusa. Dobro: dinamično mijenjanje brzina, velika nosivost i jeftinija osnovna i testna cijena automobila. Ako želite u potpunosti uživati u udobnosti i sigurnosnim značajkama, morate doplatiti više razine opreme.

Izvor: Autozeitung.de

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin