TESTIRALI SMO

Volkswagen Tiguan NF 1.5 eTSI DSG Life Plus, sjajna kombinacija i benzinac koji želite vozit!

Novi Volkswagen Tiguan još jednom je potvrdio zašto je jedan od najtraženijih kompaktni SUV modela na tržištu. Nakon dizelske varijante, sad smo isprobali odličan, prepun potencijala 1.5 TSI u blago hibridnoj varijanti…

Novi Tiguan sad je već neko vrijeme s nama. Treća generacija SUV modela krenula je odlično, barem ako je suditi po brojnosti i njegovoj prisutnosti na prometnicama. Već smo dobrano opisali novi model kroz 2.0 TDI R-Line inačicu, a sad nam je u ruke stigao benzinac u blago hibridnoj varijanti. U Life Plus varijanti ova priča već u startu ima odličnu ‘prođu’…

Oštre linije više nisu u fokusu, ovo je jedan novi dizajnerski potpis marke koja ima veliki broj štovatelja (Foto: Autoportal.hr)

Novi dizajnerski jezik dohvatio je i Tiguan, tako da oštre linije stvar prošlosti. R-Line izvedba i dalje je naš favorit, ali novi Tiguan izgleda jako dopadljivo i elegantno u Life, a pogotovo Elegance varijanti. Mi smo na test dobili Life Plus paket opreme. Nekako smo uvjerenja kako će baš ovaj paket opreme biti najčešće i biran od strane kupaca…

Testni model predstavio nam se u vrlo elegantnoj ‘Nightshade plavoj’ metalik boji. Osim što mu dobro stoji, odlična je vijest što se ne doplaćuje, već je besplatna opcija. Volkswagen nudi još šest besplatnih metalik boja (Cipressino zelenu, Dolphin sivu, Persimmon crvenu, Oyster srebrnu, te kao univerzalnu opciju Uranu sivu…). Osim boja, širok je spektar alu naplataka, a mi smo se vozili na 17 colnim ‘Venezia’ naplaticima koje također dolaze standardno s Life Plus paketom opreme. LED svjetla, koja usputno rečeno nisu top ponude, također sjajno odrađuju i nadopunjuju se s cijelom linijom vozila. Na R-Line modelu smo vozili uz IQ. LED varijantu, koja u tom paketu stoje dodatnih 705 eura. Koliko god su ta svjetla dojmljiva i tehnološki napredna, sa ovim svjetlima ‘srednjima u ponudi’, sigurno ćete uživati u noćnim vožnjama i nećete žaliti za skupljom opcijom.

Ponuda boja za Tiguan je doista bogata, veseli niz opcija koje se ne nadoplaćuju!

Već smo pisali u prethodnom testu, ali treba pohvaliti postignut koeficijent otpora zraka (0,28). Zasigurno podatak koji doprinosi vozačkim postignućima koje ovaj model pruža.

Takva aero postignuća uz uvjerljiv pogonski sklop donose na kraju priče ovako dobru kombinaciju. Što vozački gledano, a što potrošački. Iskreno, ostali smo ugodno iznenađeni. Vjerojatno zato što nismo očekivali previše, a na kraju sad pišemo o SUV modelu koji iznimno ugodno vozi i osvaja kilometre, dok potrošački je za svaku kalkulaciju dobar.

Dakle, 1.5 eTSI je motor koji se odlično uklapa u postulate vremena kojeg živimo. Uz mogućnost 2-cilindarskog modusa rada i blagu elektrifikaciju, Tiguan raspolaže s respektabilnih 150 KS, a pri tome vozi u prosjeku na brojkama od 6,5 do 7,5 litara. Ovaj program isključivanja cilindara u praksi djeluje samo pri laganom održavanju brzine. U vidu performansi, Tiguan je solidan s vremenom od 9,1 sekunde do 100 km/h, te krajnjih 210 km/h. Čisto dovoljno u svakom slučaju. Uz sve navedeno, jako nam se dopala niska razina buke unutar kabine, koja dopire od samog motora.

Tiguan se vozi odlično i njegova kompaktnost se osjeti na volanu. Definitivno su Nijemci dovoljno dobro zategnuli Tiguan, uz fokus na ugodu i lagano upijanje svih neravnina.

Novi Tiguan je narastao, za 30 mm u odnosu na prethodnika. To znači 37 litara veći prtljažnik, za ukupnih 652 litre…

Unutrašnjost novog modela Tiguan u Life Plus ediciji ipak se razlikuje u odnosu na R-Line varijantu. Instruement tabla je nešto drugačija, a samim Bilo da ste u prvom redu ili drugom, Tiguan donosi ugodu svim putnicima. Ogroman središnji zaslon (Ready 2 Discover od 12,9″), pa i virtualni kokpit lijepo su nadopunjeni. Ovo je novo doba autoindustrije i treba prihvatit takav stil i način izrade. Kad smo kod izrade, kvaliteta materijala je na zavidnoj razini. Volkswagen se opametio i opet vratio na razinu kakvu poštujemo i na koju kupci neće imati što prigovoriti…

Unutrašnjost donosi jednu razinu čistine, ali ponešto drugačiju ambijentalnu rasvjetu u odnosu na R-Line izdanje. I ova je baš dojmljiva…

Više nije novost, vjerujemo kako ste to već vidjeli, ali vrijedi ponoviti kako je ručica DSG mjenjača iza upravljača. Čuli smo komentare koji govore kako to Volkswagenu nije trebalo, kako su krivo odlučili, ali vjerujte da je ova stvar jako dobro i ergonomski odlično smještena. Tu je je i višefunkcionalni okrugli kontroler na središnjem grebenu, koji donosi niz opcija prema izboru (glasnoća HiFi sustava, odabir profila rada motora…).

Programi vožnji također doprinose razini ugode. Sa Sport mode načinom, volan je osjetno teži, a ovjes tvrđi. Tako da ‘Comfort’ donosi najbolji balans za svakodnevne aktivnosti…

U ovoj priči puno je toga novog. Volkswagen je na pravi način zakoračio u novu eru i sigurno je jedino da će Tiguan ponovno doprinijeti prodajnim brojkama marke u nadolazećim godinama. Cijena od 37.024 eura za novi Tiguan zvuči jako zanimljivo. Uz R-Line, raste za dobrih 10-ak tisuća eura. Veseli što ipak ima puno opcija u konfiguratoru…

POGON
Motor: turbobenzinski
Obujam: 1498 ccm
Provrt x hod: 81 x 95,5 mm
Snaga: 110 kW/150 KS
Moment: 250 Nm pri 1500-2500 o/min
Mjenjač: DSG, 7-stupanjski
Pogon: Prednji
Start/stop: da

KAROSERIJA
Izvedba: SUV, 5V, 5 sjedala
Gabariti: 4539 x 1.842 x 1656 mm
Međ. razmak: 2680 mm
Udaljenost od tla: 189 mm
Masa: 1648 kg
Prtljažnik: 652 l
Spremnik: 58 l
Krug okretanja: 11,7 m
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: naprijed: MacPherson ovjes s donjim trokutastim sponama i torzijskim stabilizatorom / straga: Multi-link
Kočnice: samoventilirani diskovi/diskovi
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 215/65 R17

PERFORMANSE
Brzina: 210 km/h
0-100 km/h: 9,1 s
Na testu: 7,7 l/100 km
CO2: 135 g/km

CIJENA
Testni model:
37.227 eura
Početni benzinski model: 37.227 eura
Početni dizelski model: 38.198 eura

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj