Parni automobil je prvu žrtvu, Mary Ward, uzeo 1869., a automobil s motorom na neki od naftnih derivata 1896., Bridget Driscoll…
I prije pojave automobila pješaci su bili česte žrtve prometa, stradavajući pod konjskim kopitima i kotačima kola, a s dolaskom moderne tehnologije brzina se vozila stala povećavati, a s njom i stupanj ugroze najranjivijeg dijela sudionika prometa.
Parni automobil je prvu žrtvu, Mary Ward, uzeo 1869., a automobil s motorom na neki od naftnih derivata 1896., Bridget Driscoll.
Obje smrti zbile su se u Velikoj Britaniji. Stoga gotovo da nas može i začuditi što najraniji zabilježeni slučaj smrti pješaka od posljedica udarca automobila u SAD datira ‘samo’ iz 1896.
Zbilo se to u New Yorku, na križanju Central Park Westa i 74. ulice, a zabilježena su i imena sudionika. Henry Hale Bliss (1830. – 1899.) izašao je iz tramvaja i neoprezno iskoračio pred tihi električni taksi, kojim je upravljao Arthur Smith.
Nesreća se dogodila u večernjim satima, a Bliss od njenih posljedica preminuo sljedećeg jutra. Smith je uhapšen, no na sudu oslobođen jer je utvrđeno da nije mogao izbjeći nesretnog pješaka.