Premda su prve kočije pod imenom Pontiac izašle na tržište još krajem devetnaestog stoljeća, a automobili samo nekoliko godina kasnije, do sredine dvadesetih to je već bilo posve zaboravljeno.
Tvrtka se odavno udružila s uspješnijim Oaklandom, prestala proizvodnju pod brendom Pontiac i završila pod kapom General Motorsa. Koji je 1926. odlučio legalizirati tu baštinu i oživjeti Pontiac. Automobili pod tim imenom gotovo su se odmah počeli prodavati bolje od Oaklanda, i ta će tvrtka 1933. biti ugašena.
Predratni modeli Pontiaca ni po čemu se nisu isticali, bili su malo snažniji, bolje opremljeni i skuplji od Chevroleta, a istu će ulogu nastaviti i u prvim godinama nakon rata. Tek će model Bonneville s direktnim ubrizgavanjem 1957. najaviti novu ulogu Pontiaca unutar koncerna, kao proizvođača modela s izraženim sportskim štihom i dobrim performansama.
Vrhunac tug uzleta bio je model GTO iz 1964., koji je otpočeo rat konjskih snaga i čuvenu ‘muscle car’ eru, možda i najobožavanije razdoblje američkog automobilizma. Još je veći kult postigao sportski model Firebird, koji će čak kroz nekoliko inkarnacija ostati simbol nesputanog američkog stila i divljih jurnjava ravnicama, zahvaljujući filmovima kao što je ‘Smokey i bandit’ i seriji ‘Knight Rider’.
Vrijedi spomenuti i Fiero iz osamdesetih, hrabar izlet u vode dvosjeda sa središnje smještenim motorom. No nakon osamdesetih počela su lutanja i kriza identiteta, a dno dna bio je Aztec, po mnogima najružniji automobil ikada proizveden. Na kraju se uz Saturn, Hummer i Saab i Pontiac našao na listi žrtava, brendova za odstrel žrtvovanih u procesu restrukturiranja GM-a i povlačenja izdašnih kredita Obamine administracije.
Otklonjene su ponude za preuzimanje brenda i Pontiac je ugašen, zadnji automobili proizvedeni su 2009., a prodajni saloni zatvoreni godinu potom. Pogledajte zanimljiv video o krahu slavne marke Pontiac: