Louis-Joseph Chevrolet (1878. – 1941.) švicarski vozač trkaćih automobila, suosnivač Chevrolet Motor Car Company 1911. i osnivač Frontenac Motor Corporation 1916.
Louis Chevrolet rođen je 25. prosinca 1878. u francusko-švicarskoj obitelji, u La Chaux-de-Fondsu, središtu urarstva na sjeverozapadu Švicarske. Obitelj se 1886. seli u Francusku, gdje je Louis razvio mehaničke vještine i zanimanje za biciklističke utrke.
Chevrolet je radio za mehaničarsku radnju Roblin od 1895. do 1899., potom odlazi u Pariz, gdje je kratko vrijeme radio prije nego što je 1900. emigrirao u Montreal, Quebec u Kanadi da bi radio kao mehaničar. Sljedeće se godine preselio u New York te se zapošljava u predstavništvu francuskog proizvođača automobila Dion-Bouton u Brooklynu.
Fiat ga je 1905, angažirao kao vozača trkaćih automobila, 1907. za tvrtku The Autocar u Philadelphiji radi na razvoju revolucionarnog trkaćeg automobila s prednjim pogonom. Trkaću karijeru nastavlja za Buick, pa mu prijatelj i suradnik postaje vlasnik William C. Durant, osnivača koncerna General Motors. Utrkivao se na Giants Despair Hillclimb 1909.
Uz malo formalnog obrazovanja, Chevrolet je, radeći za Buick, naučio konstrukciju automobila i počeo konstruirati vlastiti motor za novi automobil 1909. Izgradio je 6-cilindarski OHV motor. Chevrolet je 3. studenog 1911., s Durantom i investicijskim partnerima u Detroitu osnovao Chevrolet Motor Car Company. Po jednoj je teoriji za logotip izabrao modificirani Švicarski križ, a po drugoj motiv s tapeta pariške hotelske sobe u kojoj je nekoć boravio.
Chevrolet se ubrzo sukobio s Durantom oko konstrukcije automobila i poslovanja tvrtke te je 1915. prodao svoj udio i pokrenuo tvrtku McLaughlin’s Company u Kanadi koja je proizvodila Chevrolete. Do 1916. trgovanje dionicama Chevroleta za dionice GM holdinga omogućilo je Durantu otkup kontrolnog udjela u General Motorsu, a 1917. Chevrolet je pripojen General Motorsu.
Louis Chevrolet i braća 1916. osnivaju Frontenac Motor Corporation za izradu trkaćih dijelova za Ford Model T. Također je 1916. u Newarku, New Jersey, osnovao American Motors Corporation (koja nije povezana s kasnijim American Motorsima nastalim spajanjem Nash-Kelvinator Corporation i Hudson Motor Car Company), s Louisom Chevroletom kao potpredsjednikom i glavnim inženjerom.
Sredinom 1910-ih, Louis Chevrolet prebacio se na proizvodnju trkaćih automobila, udružujući se s Howardom E. Bloodom iz Allegana u Michiganu, stvarajući trkaći automobil Cornelian, kojim je 1915. u Indianapolisu osvojio 20. mjesto. Godine 1916., s mlađom braćom Gastonom i Arthurom osniva Frontenac Motor Corporation, za proizvodnju trkaćih automobila. Postali su poznati po Fronty-Ford trkaćim automobilima.
Louis je četiri puta vozio u Indianapolisu 500, a najbolji plasman bilo je sedmo mjesto 1919. I Louis i Gaston Chevrolet uspješno su se natjecali bolidima Sunbeam osvajajući niz trećih mjesta 1916. Arthur se natjecao dvaput, a Gaston je pobijedio 1920. sportskim Frontenacom, 1920. osvaja državno prvenstvo AAA. Utrkivao se i za Buick trkaći tim.
Sredinom 1930-ih Louis Chevrolet je obolio od arterioskleroze, zbog koje mu je amputirana noga te umro 6. lipnja 1941. u Detroitu zbog srčanog udara. Mučila ga je ateroskleroza koja je prethodno dovela do amputacije noge. Pokopan je na groblju Svetog Križa i Svetog Josipa u Indianapolisu.
Na ulazu u Muzej Speedwaya u Indianapolisu postavljeno je spomen-obilježje posvećeno postignućima Louisa Chevroleta.