Premda danas nije opće poznato ime, Louis Rosier je jedan od najzanimljivijih vozača ranih dana Formule 1, kako zbog svojih rezultata na stazi tako i zbog postignuća izvan nje…
Louis Rosier, rođen 5. studenoga 1905. u francuskom mjestu Chapdes-Beaufortu, utrkama se počeo ozbiljnije baviti tek u zrelijim godinama, po završetku II. svjetskog rata. Najuspješnija mu je sezona u karijeri bila 1950., kad je završio četvrti u poretku prvog svjetskog prvenstva, odnosno prvi od ‘ostatka svijeta’, iza nedodirljivog trojca vozača tima Alfa Romeo.
Nastupao je bolidom Talbot-Lago, kojim je iste godine osvojio i utrku 24 sata Le Mansa. Vozio ju je u tandemu sa sinom, no sin je odvezao samo dva kruga, a tata sve ostalo vrijeme! Kasnije mu sezone nisu bile tako uspješne, premda je u neprvenstvenim utrkama i dalje postizao odlične rezultate, pobjede i postolja. Louis Rosier je bio svestran čovjek.
Vodio je vlastitu trkaću momčad, Écurie Rosier, koja je nastupala bolidima Talbot-Lago, Ferrari i Maserati. Bio je zastupnik tvrtke Renault u Clermont-Ferrandu, te se okušao i u proizvodnji sportskih automobila baziranih na mehanici Renault. Karoserije mu je obično izrađivala poznata talijanska radionica Rocco Motto.
Najpopularniji od njegovih modela proizveden je u čak dvjestotinjak primjeraka. Pored toga, Rosier je bio i inicijator ideje o trkaćoj stazi u okolici Clermont-Ferranda. Jedna od najljepših francuskih staza, poznata i kao Charade, ponijela je ime po njemu kada je otvorena 1958.
Nažalost, Louis Rosier nije dočekao taj trenutak, fatalnu je nesreću doživio bolidom Ferrari 750 Monza na stazi Montlhéry 7. listopada 1956., a preminuo tri tjedna nakon toga u bolnici u mjestu Neuilly-sur-Seine.