Mercedes-Benz C 111, testni bolid s krilnim vratima, izvorno je napravljen s 3-komornim wankel motorom, obujma 600 ccm po komori i snage 280 KS pri 7000/min, a 1970. s 4-komornim od 350 KS, koji je postizao 300 km/h, a potom je obrao brzinske rekorde s turbodizelskim i turbobenzinskim motorom…
Mercedes-Benz C 111, slavni eksperimentalni sportski auto, predstavljen 11. rujna 1969. na salonu u Frankfurtu, trebao je biti prekretnica za koncern i Daimler-Benz (danas Daimler), Dvosjed s krilnim vratima, po uzoru na slavni Mercedes-Benz 300 SL Gullwing iz 1954., dugačak 444, širok 180 i visok 112 cm, namijenjen je ispitivanju wankel motora, prije očekivane ugradnje rotacijskog motora u tržišne modele.
Pokretao se 3-komornim wankel motorom, obujma 600 ccm po komori, koji je razvijao 280 KS pri 7000/min. Ugrađen središnje-straga-uzdužno pokretao je stražnje kotače preko 5-stupanjskog mjenjača te je, zahvaljujući malom poprečnom presjeku i koeficijentu otpora zraka od 0,19, postizao 261 km/h, a do stotke ubrzavao za 5 sekundi.
Mercedes-Benz C 111 je imao izvrsne aerodinamičke karakteristike, optimizirane u tada najboljem aerodinamičkom tunelu za automobile na svijetu te, za razliku od bolida Porsche 917-10 i Lola T70, nije trebao spojlere i repno krilo, što je omogućavalo smanjenje aerodinamičkog otpora.
Mercedes-Benz C 111 druge generacije (Version II) je 1970. dobio 4-komorni wankel motor smanjenog vršnog opterećenja i mirnijeg rada, koji je pripreman za buduću S-klasu. Pojačan na 350 KS, uz dodatno poboljšanje aerodinamike omogućavao je brzinu od 300 km/h. Performanse su bile dobre.
Ali, stručnjaci tvrtke Mercedes-Benz nisu uspjeli riješiti probleme s malom trajnošću i pouzdanošću, te visokom potrošnjom i emisijom šetnih plinova wankel motora. Nakon nekoliko odgađanja, početkom velike naftne krize 1973. konačno je ugašeno ispitivanje i razvoj wankel motora.
Mercedes-Benz C 111-II je 1973. dobio 5-cilindarski turbodizelski motor 3.0 sa 190 KS, koji je 12. lipnja 1976. na talijanskoj stazi Nardo oborio 13 svjetskih rekorda. Istodobno je potvrdio pouzdanost, jer je u vožnji 10.000 milja (16.090 km) ostvario prosječnu brzinu od 252 km/h. Unaprijeđena verzija Mercedes-Benz C 111-III je 1978. postigao 322 km/h, uz prosječnu potrošnju od 16 l/100 km. Tada je njegov motor, u prigušenoj verziji, ugrađen u Mercedes-Benz 300 SD, prvi serijski automobil s turbodizelskim motorom.
Benz C 111-IV, drastično aerodinamički unaprijeđen, upregnut je biturbobenzincem V8, koji je iz 4820 ccm ispaljivao 500 KS. Na stazi Nardo je 5. svibnja 1979 postigao je brzinu od 403,978 km/h, tada svjetski rekord na kružnim stazama, Od 1969. do ¸1979. proizvedeno je 16 primjeraka eksperimentalnog bolida Mercedes-Benz C 111, 13 s wankel motorom, dva s turbodizelskim i jedan s turbobenzinskim.