Nijemci mogu slaviti dvostruku obljetnicu, Tourismo osim što slavi 25. rođendan, može se pohvaliti s 30.000 jedinica najprodavanijeg turističkog autobusa u Europi…
Prije 25 godina imao je svoju svjetsku premijeru, a početkom ove godine Mercedes-Benz isporučio je već 30.000 primjerak po redu. Mercedes-Benz Tourismo najprodavaniji je turistički autobus u Europi unutar svoje ere. Trenutno treća generacija modela predstavljena je prije dvije godine i više nego ikad uvjerava s tipičnim značajkama Tourisma – nenadmašnom sigurnošću, maksimalnom ekonomičnošću i visokom udobnošću.
Nakon više od 26.000 isporučenih jedinica je od jeseni 2017. dostupna i treća generacija Mercedes-Benz Tourisma. Više nego ikad ovaj Turistički autobus uvjerava istovremeno poduzeća, putnike i vozače. Sa širokim rasponom inačica opreme i motora, ovaj turistički autobus pokriva neobično širok spektar. Područje djelovanja proteže se od linijskog i turističkog prijevoza putnika te uključuje shuttle prijevoz i izlete. Treći Tourismo ponovno je zvijezda u poslovnom segmentu.
S aktualnim Tourismom je Mercedes-Benz predstavio i nove sustave pomoći. Active Brake Assist 4 jedini je asistent kočenja u nuždi za autobuse koji automatski koči zbog vozila ispred, statičnih prepreka i pješaka. Sideguard Assist upozorava vozača prilikom skretanja udesno na pješaka, biciklistu ili na statičnu prepreku. Niti jedan autobus nije sigurniji od Tourisma.
Ekonomičnost Tourisma postaje jasna pri svakom punjenju goriva. Niska potrošnja goriva rezultat je izvanredne aerodinamike s neusporedivim koeficijentom zraka cw = 0,33 kao i zbog učinkovitog pogonskog sklopa. S prediktivnim tempomatom (PPC) ili Eco Driver Feedback sustavom(EDF) koji nudi individualne preporuke za trenutni stil vožnje, potrošnja goriva i emisije plinova mogu se dodatno smanjiti.
Svojim putnicima Tourismo nudi visoku udobnost. Vrhunac opreme svijetlog i ugodno opremljenog putničkog prostora je opcionalna presvlaka Softline na kojoj atraktivni romboidni uzorak podsjeća na luksuznu limuzinu sa zvijezdom. Klimatizacija s dvo-zonskom regulacijom jamči ujednačen protok zraka u vozilu.
S četiri modela, duljine od 12,3 m do 14,0 m, kao i u verzijama s dvije ili tri osovine, Tourismo pokriva gotovo sve zahtjeve. Posebnost je mogućnost izbora između dvije kabine: funkcionalnu inačicu “Cockpit Basic Plus” i udobniju “Cockpit Comfort Plus”.
Priča o uspjehu od 1994. godine: prvi Mercedes-Benz autobus dobio je ime.
Priča o uspjehu Mercedes-Benz Tourismo započinje 1994. kada svoju premijeru slavi pod nazivom O 350 Tourismo čime prvi autobus sa zvijezdom posjeduje naziv. Mercedes-Benz se jasno pozicionira: ovaj turistički autobus pokriva poslovnu klasu, prije svega je ekonomičan, no istovremeno i vrlo udoban.
Ispod moderne karoserije s upečatljivo skošenim potpornim C-stupom krije se vrhunska tehnologija, na primjer, izvrsno podvozje s disk-kočnicama na svim kotačima. O 350 Tourismo probija konvencije u svijetu autobusa jer je u prodaju ušao kao visoki dvoosovinac, većinom konfiguriran u duljini od 12 m, ali potpuno opremljen. O 350 Tourismo brzo postaje bestseler. Samo deset godina nakon premijere, Tourismo slavi veliku obljetnicu s ekskluzivnom posebnom serijom ” Edition 10.000″.
U jesen 2006. godine, nakon više od 12.000 isporučenih primjeraka, s drugom generacijom Tourisma još se jedna zvijezda popela na nebo. Sada su tu visoki turistički autobusi u tri duljine, od 12,1 do 14,0 m i kao dvo- i troosovinci. Osim karoserije i oprema postaje individualnija čime se Tourismo prilagođava specifičnim zadacima te tržišnim posebnostima. Bitan dio sigurnosne opreme je elektronički sustav stabilnosti ESP. S verzijom upravljača na desnoj strani te automatiziranim i potpuno automatskim mjenjačima, Tourismo osvaja nova prodajna područja stoga druga generacija Tourisma također brzo postaje bestseler: U 2013. godini prodaja je dosegla ukupno 20.000 jedinica od 1994. U obljetničkoj 2014., Mercedes-Benz predstavlja nove pomoćne i sigurnosne značajke za Tourismo s asistencijom za održavanje pravca kao i pojačanim kočnicama za AEBS.
Kroz sve tri generacije je Mercedes-Benz nastavio je razvijati i usavršavati koncept Tourisma. Zbog toga on ostaje glavni izbor među putničkim autobusima u poslovnom segmentu.