Opel Calibra je prije točno 25 godina osvojila ITC prvenstvo, današnju DTM seriju utrka

Opel Calibra V6 raspolagala je s čak 500 KS i pogonom na sve kotače…

Sezona 1996. nudila je najbolje utrke u turističkim automobilima. Strojevi klase 1 imali su tehnologiju koja je bila jednaka onoj u Formuli 1. Uz blagoslov FIA organizacije, njemački DTM postao je International Touring Car Championship (ITC). Utrke su se odvijale širom svijeta, od Hockenheima u Njemačkoj do Sao Paula u Brazilu.

Na kraju sezone, Opel je proslavio najveći uspjeh u svojoj trkačkoj povijesti osvajanjem prvenstava za oba vozača i automobile – protiv jake konkurencije Alfa Romea i Mercedes-Benza. Prvaci u putničkim automobilima iz 1996. bili su Opel Calibra V6 4×4 i Manuel Reuter.

Postava vozača bila je prošarana zvjezdama. Bivši vozači Formule 1 poput Alessandra Nanninija, JJ Lehta i Hans-Joachima Stucka natjecali su se protiv mladih zvijezda poput Giancarla Fisichelle i pobjednika DTM-a Nicole Larinija (1993), Klausa Ludwiga (1994) i Bernda Schneidera (1995). Touring automobili klase 1 prštali su visokotehnološkim V6 motorima zapremine 2,5 litre i 500 KS, punokrvnim podvozjem; a u slučaju Opel Calibre s pogonom na sve kotače, uključujući ABS i poluautomatski mjenjač s kojim su brzine mijenjane u dijelićima sekunde. Vremena krugova ITC turističkih automobila dostizala su ona Formule 3000, koje su bile prve do neprikosnovene Formule 1 u to vrijeme.

Bilo je to zlatno doba marke iz Rüsselsheima…

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin