Opelova tradicija kao snaga koja je formirala klasu kompaktnih vozila započela je s originalnim Opel Kadettom iz 1936.
Kako smo i najavili, donosimo kratke priče o gneracijskoj evoluciji kultnih modela njemačke marke. Opel Olympia bila je prvi njemački automobil proizveden s potpuno čeličnom karoserijom, Kadett je također nasljedio i primijenio ovu revolucionarnu tehnologiju.
U usporedbi s klasičnim drvenom karoserijom, jedinstvena metoda izgradnje posjeduje brojne prednosti, poput manje težine radi poboljšanja performansi i potrošnje goriva, te veće sigurnosti.
No, podsjetimo se što je zapravo sve krasilo Kadett. Brzi četverosjed mogao je postići gotovo 100 km/h i nije trebalo dugo da nađe svoj put do srca javnosti. Također je dobio veliku naklonost novinara.
“Kao što su prve probne vožnje potvrdile, Kadett zasigurno nije obično vozilo u ovom cjenovnom razredu”, napisale su njemačke novine “Braunschweiger Tageszeitung” 5. prosinca 1936. Šasija s Dubonnet neovisnim prednjim ovjesom i stražnja osovina s oprugama potječu od Opel Olympije, a četverocilindrični motor od sivog lijeva s čeličnim cilindrom preuzet je iz Opela P4.
Generirao je 23 KS iz obujma 1.073 cm3. Prednosti preuzimanja inženjeringa iz modularnog sustava također su odigrale ključnu ulogu u niskoj cijeni automobila. Model je donio skladne proporcije i integrirana svjetla. Dvije godine od premijere, 1938,. dobio je značajano osvježenje.
Foto: Opel