Henry J, novi model i marka korporacije Kaiser-Frazer, ostao je u produkciji do 1954., a danas je jedan od omiljenih automobila za prerade na hot-rod sceni, pa je teško pronaći originalan primjerak…
Bazična marka korporacije Kaiser-Frazer nazvana je po Henry J. Kaiseru, nudila samo jedan model, koji se nije nametnuo na tržištu. Trošio je malo goriva i bio jeftin za održavanje, no i bio ekstremno bazično opremljen, uz minimalnu razliku u cijeni spram najjeftinijih ‘pravih’ modela velikih proizvođača ili slično koncipirane Nashove marke Rambler.
Tržišna niša za manje, ekonomične i jeftinije modele je sjajno uočena, ali ne i dovoljno kvalitetno eksploatirana. Zanimljivo, u lancu robnih kuća Sears Henry J prodavao se (1952. – 1953.) pod novom robnom markom Allstate…
No prodano je samo 2363 primjeraka ‘automobila iz supermarketa’. Takav način prodaje automobila do danas nije uspio zaživjeti nigdje u svijetu.