Honda je razmjerno polako širila paletu modela u više tržišne segmente, a za napad na višu klasu nisu se odlučili samostalno, nego u suradnji s britanskim Roverom…
Retrospektivno, to nije bio najpametniji potez, no kako je Rover imao mnogo iskustva s luksuznim modelima, tada se činilo prirodno. Neobično za klasu, odabran je prednji pogon, uz vrlo neravnomjeran raspored masa, 63:37.
Oprema je bila luksuzna, ugrađivani su samo V6 motori, a naknadno je ponuđena i coupe inačica. Sretan 37. rođendan! Plan je bio da se dio proizvodnje odvija u Engleskoj, paralelno s tehnološkim blizancem, no ondašnji modeli nisu zadovoljavali Hondine kvalitativne standarde, pa ih je ondje proizvedeno samo 4409.
S modelima iz japanske produkcije nije bilo takvih problema i model je ubrzo stekao jako dobru reputaciju, posebice na glavnom, američkom tržištu. Ondje će se tradicionalno dobro prodavati i sljedeće generacije. Sve do aktualne pete, uvedene 2014., koje na američkom tržištu nose oznaku premium brenda Acura.