Ni pola stoljeća nakon svog početka, svjetski poznati slogan Četiri prstena nije izgubio svoju privlačnost. I svake godine iza toga stoji još više povijesti.
Ovom važnom prigodom tvrtka naglašava kako iza njih stoji gomila inovacija tijekom pet desetljeća koje pokazuju zašto “Vorsprung durch Technik” nije samo slogan za Audi – to je također izraz pristupa tvrtke usmjerenog prema budućnosti.
Kako je nastao slogan?
1969. godine došlo je do spajanja Auto Union GmbH, sa sjedištem u Ingolstadtu, i Neckarsulmer NSU Motorenwerke kako bi osnovali Audi NSU Auto Union AG na lokaciji Neckarsulm. Paleta modela nove tvrtke obuhvaćala je zračno hlađene motore stražnjeg pogona serije NSU Prinz i vodeno hlađene četverocilindrične motore Audi 60 i Audi 100 s prednjim kotačima do rotacijskog motora futurističke izgleda NSU Ro 80. Ideja da se ta tehnološka raznolikost priopći kao konkurentska prednost potekla je 1970. od Hansa Bauera. Zaposlenik u odjelu za oglašavanje Audi NSI osmislio je slogan koji će ljudi širom svijeta prepoznati: “Vorsprung durch Technik.”
Novi slogan pojavio se u velikom oglasu u siječnju 1971. Uskoro su ga kupci vidjeli i u brošurama Audi NSU. Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 ili Audi 50 – svi su oni sada predstavljali „Vorsprung durch Technik“. Slogan je tijekom godina prilagođen na mnogo načina, uključujući „Audi. Dobar dio tehnologije. ” ili „Audi. Opuštena vožnja uz savršenu tehnologiju ”, ali tvrtka se ubrzo vratila dopadljivom originalu. Uvođenjem Audi quattro 1980. godine slogan se češće koristio u oglašavanju. Najveća osvijetljena reklama u Europi u to je vrijeme bila postavljena na visokoj etaži duž autoputa A9 na izlazu za Ingolstadt-Nord: crvenkastosmeđi Audi oval sa sloganom “Vorsprung durch Technik”. Slogan je postao jasan dio Audijevog korporativnog identiteta do listopada 1986. godine, kada se također koristio u prodajnim brošurama za Audi 80.
Isto je i danas, pedeset godina kasnije, sinonim je za tvrtku s četiri prstena.
Foto: Audi